Augbarn Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 Hei, Eg har IKM til tirsdagen og kjenner så mange rare stikk i siden (rundt den høyre eggstokken trur eg). Kan dette være et symptom på graviditet eller er det vanlig før mens? Kan bare ikkje huske at eg har dette til vanlig.
therma Skrevet 20. mars 2011 #2 Skrevet 20. mars 2011 Det lurer jeg også på. Har hatt noen dager, litt on og off, med stikk i siden og på høyre side jeg også. Men forskjellen mellom deg og meg er at jeg ikke vet når jeg skal ha mensen. Har ikke hatt mensen på 13 uker nå. Derfor blir det legebesøk på meg i morgen. (har hatt en SA i romjulen) Kanskje legen min kan komme med noen forklaring på stikkene i siden, og får jeg det kan jeg komme tilbake til deg ) Tror du at du er gravid da?? Lykke til og håper du får det svaret du ønsker deg
Augbarn Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2011 Hei Therma, ærlig talt så veit eg ikkje. Håper at eg er gravid men ville nesten vært for godt til å være sant. Er 1pp etter opddaget MA i uke 12 i slutten av januar. Har veldig lyst til å være gravid men er vel ingenting som tilsier at eg skal være. En del sympromer som kan være innbilt eller som kan forveksles med smerter før mens: hodepine, tyngdefølelse i brytstene, trøtt og nå denne rare stikkingen... Men men finner nå alltids ut etterhvert. Er jo bare veldig utolmodig for tida;)
havrebodl Skrevet 20. mars 2011 #4 Skrevet 20. mars 2011 Jeg har også hatt stikninger, men på venstre side.. Er også litt øm når jeg trykker der som jeg har kjent stikningene.. Har ett barn fra før og da hadde jeg iiingen tegn på graviditet da det viste seg at jeg var gravid! - så med eller uten disse berømte symptomer så er heldigvis sjansen tilstede:)
therma Skrevet 20. mars 2011 #5 Skrevet 20. mars 2011 Er ikke lett dette her AugBarn. Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal tro. Positive tester, selv om de er litt svake, og så blir dem blenda hvite. Men mensen kommer ikke. Greit at jeg har hatt en SA i romjula men det begynner liksom å bli en stund siden i tillegg til at fosteret hadde gått til grunne tidligere enn jeg fikk det bekreftet. Du skal ikke se bort i fra at du er gravid for etter en SA/MA så er det store muligheter for å bli gravid igjen, da kroppen har endel hormoner i seg. Mulig det med symptomer er innbilt men vanskelig å innbille seg at man får stikk i siden????? Er jo ikke veldig deilig å bli stikki i siden hehe ) Men vi får bare se. Selv om det er vanskelig å vente. Krysser fingrene for deg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå