Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjøpte natusan sin i går og det lukter jo i halve huset. bruker det i valkene på lårene. Noen som kan tipse meg og godt pudde uten parfyme?

Fortsetter under...

Skrevet

har prøvd den, hjelper på storebror men ikke minsten.

Skrevet

Kjøpte et pudder på apoteket som jeg ikke husker navnet på, som ikke lukter noe som helst...

Skrevet

da skal jeg innom å se på apoteket onsdagen. Takk takk!

Skrevet

Vi bruker Nature's choice, kjøpt på apoteket. Eneste vi har brukt på stumpen til lille her. Veldig fornøyd. Veldig drøy i bruk.

Annonse

Skrevet

Vi kjøper Talkum på apoteket, luktfri og drøy i bruk. Ganske stor boks som varer lenge :)

Skrevet

Babyline pudder kjøpt på apoteket er parfymefritt. Bruker det eller Talkum som nevnt over.

Skrevet

Et litt flaut spørsmål...

Men hvorfor bruker dere pudder?

Har aldri brukt noe som helst på mini bortsett fra litt olje i badevannet, så derfor jeg lurer :)

Skrevet

hehe.. trodde først du mente pudder sminke :P hehe

jeg bruker babyline sin.

bruker pudder på sår stump. hjelper for å forhindre at de blir såre, og mot sopp..

Skrevet

jeg bruker det i valkene til lille. :D Takk for svar dere.

Skrevet

Til deg som lurer på hvorfor man bruker pudder... Mange babyer får sår og råd hud i diverse hudfolder. Sønnen min sliter med sår hud i dobbeltvalken rundt halsen. Hvis man ikke forebygger/behandler denne sårheten kan det føre til oppblomstring av sopp,åpne og verkende sår etc. Mamma jobber på sykehjem og sier at man ser de samme problemene hos eldre mennesker.

Her i huset bruker vi bare potetmel i forhold til dette. Men det er viktig at man børster bort alt overflødig pudder, slik at det ikke ligger klumper/striper med pudder i hudfoldene. Det gjør bare vondt verre.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...