Igjenallerede!! Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 Siste tre dagene har jeg tatt test og samme resultat hver dag. Selvom strekene er svake, så er de der! Jeg tenker at tre tester kan jo ikke ta feil, så nå tørr jeg å tenke at det faktisk sitter en liten spire!! Skal ta en test ut i uka for sikkerhetsskyld, så får jeg håpe den er tydligere! Ser det er flere som får svake tester, som de er usikkre på hvordan skal tolkes! Jeg ønsker bare lykke til!!
therma Skrevet 20. mars 2011 #2 Skrevet 20. mars 2011 Det høres ut som om du er gravid gitt - GRATULERER ) Jeg er en av de som jobber hardt med å tolke tester - uff slitsomt. Men får bare være tålmodig, ihvertfall fram til i morgen, for da blir det legebesøk. Får vel vite hva som skjer med denne kroppen her.... Igjen gratulerer og masse lykke til med din lille spire )
Igjenallerede!! Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2011 Utrolig slitsomt med den usikkerheten! Får håpe du får et positivt svar, det gjør du nok!! Spennende! Masse, masse lykke til!!
Wilma+baby Skrevet 20. mars 2011 #4 Skrevet 20. mars 2011 Gratulerer med graviditeten!! : ) Da tenker vi likt, fikk to positive tester i dag, skal kjøpe en digital å ta senere i uka for å sjekke : ) Mine var sterke fra første minutt da. Men det blir nok dine også skal du se : ) Spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå