April-11+ en til? Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 Har hele tiden hatt stor tro på at fullmånen skulle gjøre sitt til at det ble litt action! Er såå klar får å hilse på lille gutten vår NÅÅ!. Har stadig ett eller annet "tegn" som tyder på at det ikke er lenge igjen,( murringer, kvalme, rosa slim) noe det ikke er uansett da jeg er i uke 39.... Men er så lei av å tro at det skal skje noe hele tiden, er jo ikke en dritt som skjer uansett. Begynner å tro at den lille tenker seg ett liv inni meg!! Sorry for negativt innlegg, men en plass må det jo ut.....
gutt07 og jente11 Skrevet 20. mars 2011 #2 Skrevet 20. mars 2011 Har det på samme måte. Får forhåpninger hele tiden om at nå, nå er det noe på gang her.. Meeeen nei, ingenting skjer.. Har termin i dag, og har gått med modningsrier i flere uker.. Slimproppen gikk for 8 dager siden, og jeg har masse masse kynnere hele tiden. Noen svake rier som ikke blir regelmessig og vondt i hele kroppen. Er sliten og lei nå, og vil bare få min nydelige lille baby i armene.. Man blir vell litt negativ på slutten siden man er veldig sliten og lei, og fordi man ønsker så sterkt å få møte lille miraklet sitt. Skuffelsen kommer jo såklart når ingenting skjer og man skjønner at man bare må vente litt til.. Men heldivis så legger man alt det negative bak seg når man endelig har babyen i armene, da er det bare lykke:)
zanzibar Skrevet 20. mars 2011 #3 Skrevet 20. mars 2011 godt å høre at det er noen andre som har det sånn;-) Har termin i dag. Har hatt 3 cm åpning i en uke, men ingenting skjer. Grem:-( Det er som HI sier at jeg begynner å lure på om han har tenkt til å bli værende der, men all sunn fornuft tilsier jo at han skal ut... he he:-) Lykke til!
gutt07 og jente11 Skrevet 20. mars 2011 #4 Skrevet 20. mars 2011 Åjj, ja da er det jo litt på vei i alle fall. Får håpe det starter skikkelig snart:) Kjedelig å vente, spesielt når man vet at det er skjedd litt.. Ja, man begyner jo å lure litt på om de har tenkt å bli værende inni der.. Og vi vet jo at den kommer ut til slutt, tror bare disse dagene gjør oss litt smågærne i hode:) Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå