therma Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 Tok g-tester tidligere i mnd. http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/592554/offset/3 Trodde liksom ikke på at jeg kunne tolke de som positive men så kan jeg liksom ikke slå fra meg tanken på at det kanskje er noe på gang. *håpe håpe* Ikke fått mensen, magen er hard/oppblåst og vondt i korsryggen MEN det kan jo være at jeg ikke har kommet i gjenge etter en SA i romjulen...Ble påvist i romjulen og jeg trodde jeg var 13 uker på vei, men fostersekken var ikke kommet lenger enn 8-9 uker. Har tatt noen tester i etterkant men de er blendahvite ( Har vel hatt en SA uten at jeg har merket noe kanskje??? Men når det er sagt så viser div el tester positive, og da mener jeg tester jeg har tatt flere dager på rad over uker. Og det er jo rart å ha el i flere uker kanskje???? Skjønner meg ikke på kroppen min, men skal heldigvis til legen i morgen og da får jeg nok satt igang utredning. Pergo har også vært min venn Noen som vet noe, eller vært i lignende sitasjon
Endeligtobarnsmamma Skrevet 20. mars 2011 #2 Skrevet 20. mars 2011 Jeg ville tolket disse som positive, riktignok svake, men jeg ser da tydelig streken Når det gjelder positive EL tester så signaliserer vel disse kun EL dersom teststreken er sterkere enn kontrollstreken? Jeg mener å huske at det ikke er uvanlig at EL tester er positive hele mnd, men kun signaliserer EL den dagen teststreken er sterkest? EL tester slår jo også ut på hcg, men er usikre å bruke som graviditetstest nettopp fordi man "alltid" har litt av hormonet LH i kroppen, derfor vet man jo ikke om det slår ut på hcg eller på LH. Ville tatt en test nå jeg, det er jo lenge siden 7/3, er du gravid bør den bli tydelig positiv nå når streken var sånn for flere uker siden
therma Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2011 Hei endeligmamma, ny spire? Ja du har nok rett i det du sier ang el tester, men jeg har også hørt at på billigstrimmel så kan det være at teststreken ikke blir like sterk som kontrollstreken så at jeg skulle gå ut ifra de dagene streken var på det sterkeste - og det har jeg gjort. I går kveld ved 23-tiden tok jeg en el test (bare for moro skyld) og det er faktisk den sterkeste jeg har hatt noen sinne. Men jeg har så lyst til å tro at den testen betyr at jeg er gravid og ikke at det er el - på en måte hehe ) Vet det er en stund siden disse g-testene ble tatt, men har tatt noen etter det. Senest i dag tok jeg og den var blendahvit ( Det har vært en ørliten strek på et par av de andre. Så noen dager er den blendahvit og andre dager kan jeg skimte en strek..... Men som skrevet i innlegget mitt så kan det jo være at jeg har hatt en SA uten at jeg har visst om det, men når det er sagt så har jeg ikke hatt noen blødning som tyder på det heller. Ikke en bitteliten dråpe har vært å se............. RART sier jeg bare Men så er det noe tull med syklusene mine i utgangspunktet også. Har liksom ikke noe kontroll på verken el eller mensen
therma Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 21. mars 2011 Hei igjen I dag har jeg vært hos legen og hun sa jeg måtte til ul og videre utredning. Jeg har fått time hos gyno til fredag så får vi se hva som skjer. Hvem vet om jeg er gravid. Har jo følt meg litt uggen om dagene(ikke bare morgen), magen står som en tromme, lysken plager meg spesielt om kvelden når jeg skal legge meg, har de siste par dagene hatt en "brennende" følelse i puppene også Denne testen tok jeg til morgen i dag http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/592554/offset/4 ...og legen ser jo at den er positiv men synes det er rart at jeg bare får svake positive tester... De bør jo bli sterkere. Det virket som om hun ikke helt visste hvorfor jeg ikke får mensen og hvorfor testene bare blir svake så det var nok derfor hun sendte meg til gyno Blir spennende. Jeg tror desverre jeg har giret meg litt opp til å tro at jeg er gravid selv med svake tester så jeg kommer nok til å bli veldig skuffet ( Men det skal bli ok å få svar på ting, og evnt få litt utredning. Bare håper det ikke tar lang tid å bli utredet. Kjenner jeg ikke har lyst til å vente alt for lenge liksom..Ja jeg er utålmodig kjenner jeg.
Stolt mamma og englemamma Skrevet 21. mars 2011 #5 Skrevet 21. mars 2011 har du prøvd å ta digital test? fikk veldig svake billigtester eg også når eg ble gravid. så kjøpte en digital som lyste "gravid"!!! unasett, lykke lykke til
therma Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 21. mars 2011 Nei har ikke det. Hadde det ikke vært for at jeg skal til gyn og UL til fredag så hadde jeg nok kjøpt en ja, men jeg tror jeg skal klare å vente til da. Jeg er nok litt der hvor at jeg ikke er gravid Men hva er det som gjør at det blir en svak strek der da?? Håper jeg får svar på det til fredag Tusen takk for lykkeønskningene fra deg mb23 *snart ny spire?*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå