bitthen Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 Ja, kjenner det blir deilig å få jobbe igjen, gikk en del sykmeldt på slutten av svangerskapet så har faktisk ikke jobbet på et år nå. Nå skal pappan i perm i 10 uker, og jeg skal jobbe. Så skal jeg ha ulønnet og ta ut ferie i 2 mnd deretter før det blir barnehage. Men nå er jeg lei av å gå hjemme kjenner jeg ja, men kommer nok til å savne lille mini når jeg er på jobb da
Nynte Skrevet 20. mars 2011 #2 Skrevet 20. mars 2011 Jeg begynte å jobbe igjen for en uke siden, da var det 10 mnd siden sist jeg var på jobb. Pappaen skal også her være hjemme i 10 uker. Må si det er utrolig deilig å få litt av begge deler om dagen. Være sosial på jobb uten unge og komme hjem til verdens blideste gutt. Har gått ned til 80% stilling med fri hver fredag, så føler faktisk jeg får nok tid med gutten min fordet. Og gutta klarer seg veldig bra uten meg, han sover til og med mere på dagen nå... Så jeg sier bare: Lykke til og håper du kommer til å føle det samme som meg:)
2010 Mammaen Skrevet 20. mars 2011 #3 Skrevet 20. mars 2011 Ja, det var fantastisk å jobbe igjen! Deilig å snakke med voksne, deilig med "alene-tid" og deilig å tenke på andre ting enn lillegutt hele dagen lang. Jeg gleder meg til i morgen for da skal jeg på jobb :-) Lykke til! Det kommer nok til å bli fint å komme seg i gang igjen :-)
LittLykkelig Skrevet 20. mars 2011 #4 Skrevet 20. mars 2011 + at man kanskje ikke har så mye tid til å savne den lille på jobb som man først tror. Jeg sklei i allefall rett inn i min gamle jobbrolle og savner han egentlig ikke før jeg småspringer hjem Deilig å stå opp og ordne seg alene om morgenen. Eneste som er litt trist er at man av og til ikke får med seg første gang de kryper osv.. Den stikker litt. Men klart, mor har godt av andre impulser. Og barnet (+ at pappan tar i et større tak hjemme. Her har rollene totalt snudd. Han går nå rundt og klager over at han må plukke opp etter meg hele tiden.. Didn't think I would live to see that. Haha)
Nynte Skrevet 20. mars 2011 #5 Skrevet 20. mars 2011 Og en annen ting... Mannfolka for nå vite at det faktisk er slitsomt å være hjemme med en liten en hele dagen. Her i gården har han ikke skjønt det ordentlig før nå. Man blir sliten av å ha totalt ansvar for et annet menneske en hel dag, selv om han ikke griner og sover når han skal. Jeg er nå kjempe sliten når jeg kommer hjem fra jobb, men på en annen måte enn før, og har overskudd til å leke og tåle litt sutring mer enn det jeg gjorde på kveldene før når jeg hadde vært sammen med han hele dagen. Gubben ville legge seg ved 21 tiden i hele forrige uke..hehe..han var sliten, selv om vi stort sett aldri har nattevåk...
enits40 Skrevet 20. mars 2011 #6 Skrevet 20. mars 2011 Godt å høre at man kan bli motivert når det nærmer seg! :-) Lykke til med jobb i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå