tinemor83 Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 Noen som vet hvor ofte det er vanlig å ha kynnere i løpet av en dag når man er i uke 29? Jeg føler jeg har så mange, og uten at jeg har telt sånn helt nøyaktig, så kan jeg vel anslå at jeg har rundt 20 hver dag... er ikke dette veldig mye? Noen andre som har det sånn? Jeg har to fra før og har ikke hatt kynnere i denne grad i tidligere svangerskap... rett nok så er det mer vanlig når kroppen har vært gjennom dette før, men synes dette er i overkant mye.. De er vel ikke særlig vonde, men ubehagelig er det jo i lengden.. blir litt øm etterhvert liksom... Kanskje bare det er jeg som klager...
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 20. mars 2011 #2 Skrevet 20. mars 2011 Jeg var ekstremt plaget med kynnere da jeg gikk gravid med førstemann. Sikkert 20 om dagen eller sånt noe fra slutten av 2. tri og helt ut. Fikk beskjed om at det var ganske normalt, men at jeg skulle ta det litt med ro, slappe av når de kom. Denne gangen har jeg hatt litt kynnere, men på langt nær så mye som sist.
lykkelig fødeklar*aprilspire Skrevet 20. mars 2011 #3 Skrevet 20. mars 2011 jeg har sikkert hatt det dobbelte hver dag mesteparten av svangerskapet. i begynnelsen fikk jeg jobbe(jobbet 50 pga bekkenløsning),men ble fullt sykmeldt når de trappet opp. dette pga jeg er konisert(kortere livmorhals). det er plagsomt og man blir sliten, i alle fall blir jeg det.
LmS_3_prinsæssa Skrevet 20. mars 2011 #4 Skrevet 20. mars 2011 hei jeg ha har mellom 6 å 10 i timen .nokk at jeg reiser meg ,bøyer meg ,går.har vert å sjekket modning .alt er bra . dette er mitt 3 svangerskap
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå