Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leker deres små alene med lekene på rommet sitt? her er mini avhengig av at jeg er med. Er 20 måneder

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leker av og til alene med lekene sine, men de er på stua. Aller helst vil hun dra meg med til "lekeområdet" også.

Tror du må flytte lekene dit om du skal ha noe håp om litt "fred";)

Barnet er nok ikke klar for å være helt for seg selv for å leke ennå:)

Skrevet

Mini leker for seg selv med lekene sine i stua! Han er 14 mnder. Han er nok ikke klar til å sitte alene på rommet sitt enda, så hvorfor ikke ta lekene ned?

Vi kaster alle lekene i en kasse når han har lagt seg - så fort gjort å rydde etter ham.

Skrevet

Jenta mi er snart 14mnd og hun kan leke litt alene. Men helst på stua hvor jeg er. Jeg leker mye rollelek med henne for at hun skal lære seg å leke. Ellers viser jeg henne også hvordan duplo brukes, bøker etc. Kan ikke forvente at barnet bare skal begynne å leke hvis de ikke vet hvordan leken brukes.

Skrevet

Mini på snart 19 mnd er ikke særlig glad i å leke alene..eller leke med leker generelt. Her er det alt som er "ulovlig" som er gøy, det samme gjelder å klatre for å rekke i ting, rote i skuffer og skap og oppvaskmaskin osv. Det han liker best av "leker" er å putte ting oppi bøtter, kasseroller osv..feks legoklosser. og å røre ting(feks lego:)) i en bolle, liksom han lager mat. Ellers er mobiltelefonene til mamms og papps veeeldig fasinerende!

Skrevet

Her er mini på 20 mnd kjempe flink i å leke alene. Han leker mest i stuen, men også på rommet sitt som ligger like vedsiden av stuen. Men da må døren være åpen hvis han skal leke på rommet sitt.

Han liker mest og leke med biler, bilgarasjen, duplo klossene og togbane settet. Han er også veldig glad i å tegne, male og lese i bøkene sine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...