MiraculixGRAVID Skrevet 20. mars 2011 #1 Del Skrevet 20. mars 2011 Ja, da kommer jeg innom igjen. Kanskje ikke så mange som husker meg her lengre, men, har aldri vært kjempe aktiv heller. Men husker når jeg slet med abort etter abort, og det var noen som kom innom her og skrev om sine "lykke historier" og husker det ga litt håp. Jeg sluttet med prev når jeg var 18 år etter en MA uke 13. Ble i en 5 års periode gravid ca 5-6 ganger , med nye aborter mellom uke 4-6. Gyn. fant ingen feil med meg, utover noen hormonforandringer.. Sykehuset mente dette var uvesentlig. Trodde aldri jeg skulle få barn, mange år uten noe som helst håp.. Begynte med Pergotime i April 2010. Ble gravid etter 2.kur, men abort uke 6. Tok ikke pause fra prøvingen, men prøvde direkte. Da satt spira! Begynte deretter med Crinone progesteron gel fra uke 3+5 (svak positiv test) og frem til 12 uke. Jeg turte ikke slutte brått, så fra uke 11 tok jeg annenhver dag så Crinonen "rakk" til uke 13-14. Nå er jeg 34+5 og termin om bare noen uker. Gutten i magen har vokst som normalt, og har ikke hatt noen plager i sv.skapet. Har allerede begynt å planlegge nestemann siden denne karen brukte så lang tid.. ;-) Håper vi slipper det samme, unner ingen det følessesmessige kaoset som følger med habituell abort. Sykehuset mener faktisk at etter graviditeten burde dette stabilisere seg slik at hormonene skal være "på plass" til neste graviditet. Håper det. Ville bare fortelle min historie. Ikke gi opp! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143039809-det-er-mulig-jenter-t%C3%B8rr-%C3%A5-skrive-her-igjen-n%C3%A5/
Håpet ble virkelighet! Skrevet 20. mars 2011 #2 Del Skrevet 20. mars 2011 Hei du - og gratulerer med en flott graviditet, det er deg jammen vel undt! Husker nicket ditt fra min første tid her på HA- forumet! Jeg er i dag i uke 31+5 så er en av de andre sliterne som nå nærmer seg sluttmålet, uvirkelig og virkelig på samme tid egentlig! Får møte prinsessa vår i løpet av mai om alt går som det skal i 8 uker til, gleder meg sånn! Har alltid tenkt at jeg skal ha to barn, men skal nok nyte tiden med den førstefødte først så får vi se. Fyller 37 år i oktober så har ikke all verdens tid, men.... Kos deg videre med voksende mage, og vi viser andre som sliter at det er mulig, selv om alt ser håpløst ut i perioder! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143039809-det-er-mulig-jenter-t%C3%B8rr-%C3%A5-skrive-her-igjen-n%C3%A5/#findComment-143040978
Lille diamant Skrevet 21. mars 2011 #3 Del Skrevet 21. mars 2011 Så fantastisk at du snart er i mål setter veldig pris på at du kommer inn å deler nyheten med oss, det hjelper virkelig på tunge dager. Det må være så herlig å endelig kunne glede seg etter så mange nedturer. Håper det blir min tur en dag! Lykke til de siste ukene da, håper alt går bare flott Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143039809-det-er-mulig-jenter-t%C3%B8rr-%C3%A5-skrive-her-igjen-n%C3%A5/#findComment-143044769
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå