Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #1 Del Skrevet 20. mars 2011 Jeg og eksen hadde gjort det slutt og jeg var med en annen. Noen dager etter det igjen ble jeg og eksen sammen igjen, og gjorde det selvfølgelig uten prev. Jeg valgte å beholde selv om jeg var usikker, noe jeg nevnte til eksen. Ga han et valg om å holde seg borte fra meg til vi har fått avklart hvem faren er eller å satse på at det var han. Ga ikke klarsignal for noe som helst. Jeg hadde ikke lyst å rope ut om graviditeten tidlig, for jeg visste det kom spørsmål. Eksen min fortalte til hele sin familie at han skal bli pappa osv, og familien hans begynte å kontakte meg og strikke babytøy osv. De kjøpte gaver også. Så begynte fødselen. Han var ikke med på den, men kom til barsel rett etterpå. Så barnet og holdt han. Publiserte bilder av barnet og fikk masse gratulasjoner. Jeg hverken bekreftet eller avkreftet at han var far til barnet, ville vente til testen var tatt. Når barnet var 3 uker gammelt ba jeg han jekke seg ned til han var helt sikker. Vi gjorde det slutt da, og plutselig oppførte han seg som om han ikke var far likevel. Kutta all kontakt, var ikke på besøk en gang. Det skulle gå 9 mnd før vi tok testen. Nå venter vi på resultatet.. Ifølge mine egne beregninger for tidspunkt for sex med henhold til eggeløsning tyder på at eksen IKKE er faren. Har prøvd å fortelle det til han, men han var så sikker på at det var han. Tror han ikke var helt over meg, og ville ha meg. Han levde i en rosa boble.. Første dag i siste mens var rundt 28. Hadde sex med den andre mannen rundt to uker etter dette, uten prevansjon. En uke etter det igjen var jeg med eksen min, da tok jeg angrepille nesten 3 dager etter samleie. Ca. 3 uker etter samleie med den andre mannen merket jeg symptomer på at jeg var gravid. Da var det kun gått ca 1 uke siden samleie med eksen. Egentlig er det vel ganske soleklart hvem faren er? Venner og familie mener barnet ligner eksen på en prikk. Jeg ser ærlig talt ikke likheten, ser bare at barnet ligner den andre mannens mor og lille-tante som faktisk er tre mnd yngre enn mitt barn:)) hehe Ville egentlig bare dele min historie med dere:) Håper den kan være litt hjelp/trøst i en tung situasjon.. Jeg har gått igjennom mye og jeg bare gleder meg til farskapet er klart slik at min datter kan bli rikere ved å få større familie. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143039525-har-lurt-alle-men-n%C3%A5-er-jeg-i-tvil/
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #2 Del Skrevet 1. mai 2011 nå ble jeg nesten uvell her kjenner jeg....det der er akkurat som min historie det....jeg går og vurderer en farskapstest selv, men er så redd for svaret. mitt barn er nå 15 mnd. min eks visste også om at det var en potensiell pappa til, men vi valgte at han skrev under likevel....men, nå har altså tvilen kommet til meg for fullt.... hvordan fungerer en sånn farskapstest?må begge guttene avgi prøve eller holder det med den ene? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143039525-har-lurt-alle-men-n%C3%A5-er-jeg-i-tvil/#findComment-143186067
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #3 Del Skrevet 22. mai 2011 Jeg oppdaget to måneder etter at forloveden var blitt gravid, at hun har vært utro. Var faktisk på vei til å hente papirer hos byfogden med tanke på ekteskap. Dagen før jeg skulle ned, fant jeg ut at hun har vært utro med meg før unnfangelsen, ca to måneder. Om hun har gjort det etter denne datoen vet jeg ikke, så jeg kommer til å kreve farskapstest. Er det vårt barn, har vi noe å jobbe med, er det ikke det har hun kastet bort alle sine drømmer om en bekymringsfri fremtid... Da er det slutt, og hun blir sittende alene med barnet... Jeg vil forsøke, men kun etter en bekreftende DNA test. Hun må ta konsekvensene av sine valg. Så hvem som er mest usikker av oss om dagen er ikke godt å si Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143039525-har-lurt-alle-men-n%C3%A5-er-jeg-i-tvil/#findComment-143252004
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå