NiWi Skrevet 19. mars 2011 #1 Skrevet 19. mars 2011 Tenkte å ta frem balkongflagget til min sønns ettårsdag i morgen. Samboer mener imidlertid at det er helt uhørt å flagge utenom flaggdager ... Hva mener dere?
luva* Skrevet 19. mars 2011 #2 Skrevet 19. mars 2011 Det er selvsagt OK å flagge på bursdager. Mange av de offisielle flaggdagene er jo bursdager (bare til de kongelige.) Poenget med flagget er å vise at man feier noe spesielt, om man bare flagger når alle andre gjør det, så forsvinner jo poenget litt...
Gjest Skrevet 19. mars 2011 #3 Skrevet 19. mars 2011 Selvfølgelig skal flagget fram på sønnens ettårsdag! Her i huset flagger vi også på sånne bursdager, og vi flagget også da vi feiret min mors 80-årsdag. Men jeg flagger ikke på min egen bursdag, da... ;-)
Ranveig R Skrevet 19. mars 2011 #4 Skrevet 19. mars 2011 Sjølvsagt er det ok å flagge på personlege festdagar! Ein flaggar jo og i forbindelse med f.eks. dåp. Nei, det hadde ikkje vore mykje ytringsfridom om ein berre skulle hatt lov til å flagge på fastsette dagar... I forfjor på bursdagen min var pappaen min innom mens eg sov og mannen var oppe med ungane. Han hadde med eit nyinnkjøpt balkongflagg som han og mannen min monterte og hengte opp før eg våkna. Kjempekoseleg ) Brukte det på bursdagane til dei andre her i huset og, men vinden knakk heile festet 1. mai i fjor
pip pip Skrevet 20. mars 2011 #7 Skrevet 20. mars 2011 Vi har alltid flagget på brsdager hjemme hos mor og far. Vi hadde balkongflagget ute da vi hadde bursdagsselskap for 1 åringen i går. Og hun har ikke bursdag før på fredag (var litt usikker på den, men vi gjorde det fordet)
petite fleur Skrevet 20. mars 2011 #8 Skrevet 20. mars 2011 I barnehagen til sønnen vår flagger de alltid når en av ungene har bursdag. Synes det er kjempekoselig :-)
kitty litter Skrevet 20. mars 2011 #9 Skrevet 20. mars 2011 trodde det var helt vanlig jeg og alltid flagge på bursdagene, de gjør det på SFO og barnehagen også.
pandabjørn Skrevet 20. mars 2011 #10 Skrevet 20. mars 2011 Jeg synes det er uhørt av samboern din at han sier at dere ikke kan flagge utenom flaggdager! hva sier han at barnehagene flagger da?? Håper du har satt ut flagget ditt for å feire at sønnen din er 1år i dag.. gratuelerer så mye
Bettybu Skrevet 20. mars 2011 #11 Skrevet 20. mars 2011 Visst flaggstangen KUN var til offentelig flaggdager, så hadde jeg ikke hatt flaggstang! flagger når jeg vil, når det er en anledning til å flagge!! Dog ikke den dagen vi kom hjem med den "nyfødde" (var 2 uker på neo) poden, ..men det var fordi det var begravelsesdagen til naboens mor!!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 20. mars 2011 #12 Skrevet 20. mars 2011 Flagget skal selfølgelig opp på hver bursdag i familien =) =) =) Det er jo bare en måte å vise at man feirer på. Likte også den kommentaren over her med at de kongelige har flaggdag.... på en vanlig BURSDAG!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå