Gå til innhold

Det er jeg som er anonym som spår, noen som vil spå meg?? Spår tilbake :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal gjerne gjøre det når jeg har fått igjen energien - bare send meg en pm du siden du så på meg så skal jeg svare deg på det jeg ser :-)

Men en ting tror jeg jeg kan si nå og det er at du er nok ikke gravid nå, og det blir heller ikke riktig enda så pust i mellomtiden og ikke test ihjel deg ;-)

Ikke legg for mye i det, så skal jeg se på deg en annen gang :-)

Og ett tips, lag deg et 'navn' så vi vet hvilken anonym du er. Jeg var anonym men skrev At... under så de visste hvem jeg var. Jeg PM'et noen som spår også så de visste at At.. var en seriøs person i tilfellet noen ga seg ut for å være meg. Ellers vil det nok dukke opp alle mulige 'Anonymer' som spår 'alle' og sier hva som helst og det er litt små skummelt, for mange legger sin lit til oss her :-)

spår også :)

får opp på deg at jobb er du ganske flink i og kommer til å få en bra eller bedre start etter sommeren av :)

får opp 2 kansje 3 barn på deg.. 2 jenter og 1 gutt....

Graviditet veldig masse blandet her... er dere prøvere nå? får opp at det er ikke de første 3 mnd iallefall, men mulig eg tar feil der....

lyst å se på meg?

Hei :))

Jeg spår desverre ikke, men hadde blitt veldig glad om noen av dere kunne sett på meg i forhold til graviditet? Når?

Min fødselsdato: 010986

Samboeren: 290683

Annonse

hei,jeg får opp totalt 3 barn på deg.Har du en gutt fra før av?får opp gutt veldig sterkt her..kan være at du blir gravid med det først nå.Ser totalt 2 gutter og ei jente på deg.

Får opp en godt betalt jobb på deg,som du virker og trives i,masse mennesker rundt deg som er med og gjøre hverdagen din lysere og lettere.

Kan du se på meg?

kjønn og når kommer den lille og hvordan vil fødselen være?

termin er 14april

jeg er f.dag 28april 82

Annonse

jeg får opp ei jente, har du barn i fra før? enten så har du ei jente, eller så får du en jentespire om ikke mange mnd`ene :) for jeg får opp graviditet nå i vår, tidlig sommer :)

får også opp en overaskelse i august, en positiv en :)

er du litt lei av jobb?

det er som om du er litt lei, og gjerne vil prøve noe nytt..

har du tenkt noe mer på utdanning? :)

kan du se tilbake på meg? :)

graviditet og husbygging :)

210488 :)

på forhånd tusen takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...