Gå til innhold

Skal fortelle min far og "stemor" at jeg er gravid imorgen, hvordan?

Anbefalte innlegg

Hos de fleste andre har jeg ikke noe problem med å fortelle at jeg er gravid! Men, tror jeg har veldig stor respekt for min far.. og han mener nok at jeg er aaaalt for ung til å få nr 2! lurer på hvordan jeg skal legge det frem..

Fortsetter under...

Vær stolt og stol på deg selv:-) Det er ikke din fars liv, ikke din fars valg, ikke din fars baby og ikke din fars mening som er avgjørende:-) Det er ditt liv, ditt valg, din baby og din mening:-) Er det så vanskelig å stå for hva du selv ønsker? Jeg tror nok din respekt bunner fra barndommen. Du forstår vi drar med oss slikt i voksen alder og yter våre foreldre mer enn de kan og skal ha:-o

Lykke til med ditt valg, din selvtillit, du er voksen nå:-)))

Stolthet, glede og kjærlighet:-))

Eg gruet meg veldig til å si det til min far nå også, og drøyet det en del før det ble sakt. Det er mitt første barn og første barnebarn.. Tror han ble litt sjokket - men så ble han veldig glad :) Nå skriver han hilsen morfar hver gang eg snakker med han på facebook/mld :P

Eg turde ikke si det selv, så når vi var der så ble kjæresen lei av at eg drøyde det hele tiden - så han kom med bildene fra tidlig ultralyd og sa at pappa skulle ta en titt på de (da fikk han bildene i konvolutt)... :)

Ofte er det myyyye verre tankene enn hva det er når du får sakt det - han kommer sikkert til å bli glad :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...