Gå til innhold

Dere som har sånn halvhøy seng man klatrer opp i, bruker ungene plassen under?

Anbefalte innlegg

Og hvordan har du det under senga?

Gardiner, kosekrok etc.

Vurderer sånn seng til min snart 3 åring, kontra seng med oppbevaring under.

Vi flytter til et mindre rom, og vil utnytte plassen mest mulig..

Fortsetter under...

jenta mi har halvhøg seng har rosa prinsesse gardiner og har innreda det som ein liten dukke krok..dei elsker å sitte der inne og leike for seg sjølv i hytta si :) har også kasser med leiker under der..

Ja akkurat sånn kunne jeg tenktd det...Men lurer fært på om de bruker det?

Alle er forskjellige, min lille nevø gjør det ikke. Han har bare noen bokser med leker der.

Men har for meg det at å gjøre som du har det, vil ho bruke det mer... De gjør ofte sånn i bhg, og det er stas! :)

Vi kjøpte akkurat en billig skumgummimadrass på Jysk til å ha under der og noen rosa hjerteputer. Så har vi noen rosa gardiner rundt. Prinsessa var med og valgte ut selv. Når hun har venninner på besøk så er de masse der under med barbie og dukker - kjempestas:-)

Rommet under senga blir brukt mye.

Det er heller jeg som irriterer med over senga hver kveld, samt forbanner den en gang i uka... Grunnen?! Jeg er ikke så høy(litt over 160), og sliter med å rekke opp for å gi nattakos hver kveld. Og en gang i uka skal senga skiftes på, at da føler jeg med ennå mindre..

Angrer som en hund på at vi kjøpte slik seng. Men bortsett fra det, så får en utnyttet rommet bedre.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...