Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #1 Skrevet 19. mars 2011 Og syns dette er VELDIG vanskelig da jeg vet det er gjensidig!!!! Vil være trofast, så ungår å møte han... men når vi er i samme rom ... vel... følelsene er ikke til å ta feil av.... uff, vet ikke hvor jeg vil med innlegget annet enn at det er godt å sette ord på det.. Så får vi håpe det er forbigående... ....
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #2 Skrevet 19. mars 2011 Hvorfor skulle det være forbigående, forbuden frukt vil alltid være atraktivt. Lykke til med denne....
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #3 Skrevet 19. mars 2011 Du leker med ilden. Pass deg før du brenner deg.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #4 Skrevet 19. mars 2011 Uff, derfor jeg syns det er så vanskelig. Når han er hjemme hos oss, er det vanskelig å unngå han. På fest der han er tør jeg ikke annet enn å holde meg edru...for vet jo ikke hvordan jeg ter meg i fylla... (eller... vet man er mer tilbøylig for å gi etter sine følelser...) Syns det hele er veldig vanskelig...
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #5 Skrevet 19. mars 2011 Høres ut som om du egentlig vil mer, selv om du sier du har lyst til å være trofast??? SÅ vil du bare ha vår velsignelse...
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #6 Skrevet 19. mars 2011 Ja, her og nå vil jeg mere! MEEEEEN jeg vil ikke miste mannen min, så jeg får holde meg i skinnet. Og NEI, vil ikke ha deres velsignelse.. men bare råd.. (tror jeg..)
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #7 Skrevet 19. mars 2011 Sånne forelskelser kan absolutt gå over. Se/hør etter om du finner noe negativt. Det går lettere over da! Og så får du håpe du ikke prater i søvne og mumler hans navn i en setting din mann ikke kan ta feil av... bare det er grunn til å glemme kompisen NÅ!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #8 Skrevet 19. mars 2011 Kan det være du er smittet av hans interesse i deg? Blitt så smigret at du har forelsket deg?
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #9 Skrevet 19. mars 2011 Godt å høre det kan gå over =) * lettet* Vanskelig å si hva som har utløst det hele, men alltid vært fasinert av han. Jeg fikk ikke møte han før jeg og mannen min hadde vært sammen en stund, da han bodde utenlands.. men første gang jeg så han var det noe ved han som jeg syns var meget fasinerende---
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå