Gå til innhold

noen som har gåt over fra synarela til suprecur midt i behandlingen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er helt utsolgt for synarela, så må begynne på suprecur, er den dårligere, hva er forskjellen? er det mange som har fått bivirkninger av den, evt hvilke? fler som har bytta midt i behandlingen uten problemer? er litt skeptisk til å bytte medisin :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva du mener - begynte du på synarela og så skal du gå over til suprecur?

Jeg ble utskreva synarela men når jeg fikk pakken fra sykehuset med medisina så var det suprecur un lapp at dei har ikke synarela i landet ;) Men etter å ha snakket med legen har dei bytta med suprecur. Forskjellen er at den må tas 4 ganger om dagen istdenfor 2 som jeg skulle hatt med den først nevnte.

Har ikke så gale bivirkninger. Har sprayet i 1 uke nå. Kjenner veldig til svette - fryse følelsen. Lite hodeverk. Kan komme småkvalm bølger men jeg ble sykemeldt i går så nå er jeg hjemme og ligger stortsett. Da går det bra. Bare at tiden går saktere :) Og ja er veldig trøtt!!! Sover ekstremt mye!

Skrevet

ja, har begynnt på synarela for jeg hadde det fra før, men nå når jeg trenger mer er de jo utsolgt, så må gå over til suprecur.

Skrevet

Hvis du gjør det i samhandlinga med legen/apotekdame så går det bra antar jeg. Det er bare andre doser på den kanksje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...