Huleboer nov 2011♥ Skrevet 19. mars 2011 #1 Skrevet 19. mars 2011 Kjæresten har lyst til å ta en tur til spania allerede i april, han driver for seg selv og får ikke ferie midt på sommeren. Svigerforeldrene mine eier noen leiligheter på solkysten, men ikke noe er ledig etter april. Vi har allerede bestilt en tur i august, men nå vil han altså dra en liten tur allerede nå, fant noen kjempe billige billetter. Men hvordan er det å fly i 1. trimester? Noen med erfaring? Får jo ikke ringt å snakka med legen min før mandag. Jeg vil jo uansett bestille meg en privat ul time før vi drar for å være sikker på at alt er bra!
førstekroll Skrevet 19. mars 2011 #2 Skrevet 19. mars 2011 Det er ikke noe problem dersom du føler deg frisk. Jeg ukependler med fly hver helg og skal gjøre det fram til flyselskapet setter ned foten (noen uker før terminen).
Huleboer nov 2011♥ Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2011 Så bra Takk for svar Vil jo ikke bli helt fanatisk her heller hehe Jeg føler meg frisk, ikke hatt noen blødninger eller noe. Når man kan fly 2 personer tur/retur for 500kr så er det jo vanskelig å la være!
Pie100 Skrevet 19. mars 2011 #4 Skrevet 19. mars 2011 Ikke noe problem. Jeg fløy i uke 20 og jeg hadde tvillingsvangerskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå