Fru Tuttemor Skrevet 19. mars 2011 #1 Skrevet 19. mars 2011 Skal man bare drikk en til to kopper for dag når baby har luftplager ?
Junifrue Skrevet 19. mars 2011 #2 Skrevet 19. mars 2011 Jeg drikker en eller to kopper hver dag uansett jeg.Mini har luftplager uensett, men jeg syns det hjelper på melkeproduksjonen.
mamma.for.2♡ Skrevet 19. mars 2011 #3 Skrevet 19. mars 2011 Da vi pratet med legen da jenten vår var mindre sa han at det bare var å drikke amme-te... Masse amme-te. Dette var da i forbindelse med luftplager hos småen. Så det er bare til å drikke hver dag hvis du vil
Fru Tuttemor Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 20. mars 2011 Går melkeproduksjonen også opp i takt med mengde amme-te da? Drikker to kopper for dag og får brystspreng mellom hver amming..får jeg da enda mer brystspreng hvis jeg drikker mer te ?
mamma.for.2♡ Skrevet 20. mars 2011 #5 Skrevet 20. mars 2011 Det er noen som syns at melkeproduksjonen øker når de drikker amme-te. Selv så merket jeg ikke noe til det. Her var det kun jenten som regulerte mengden med melk som ble produsert. Det tror jeg du må se an selv... Det er jo som sagt forskjellig fra person til person. Har også hørt at noen gir amme-teen direkte til baby. Dette har jeg dessverre ingen erfaring med... Men kanskje noen andre har?
enits40 Skrevet 20. mars 2011 #6 Skrevet 20. mars 2011 Ammete har ikke økt melkeproduksjonen hos meg - i alle fall ikke merkbart. Men... etterhvert som jeg har blitt vant til den, synes jeg den er ganske god, så jeg drikker den gjerne. Og kanskje hjelper den litt mot luftsmerter også? Mange har gode erfaringer med det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå