Frøken Tredjegangs Skrevet 19. mars 2011 #1 Skrevet 19. mars 2011 han ligger bare der, han... snur seg ingen vei!
eskil2687 Skrevet 19. mars 2011 #2 Skrevet 19. mars 2011 Jeg er i uke 36 no og jenta mi ligg på tvers(samme som sideleie vil jeg tro. Hr ligget slik veldig lenge nå,og det er stor tvil om hu snur seg sjøl nå ja si jordmor. Har fått tilbud om å inn på sykehuset for å snu,men vet ikke helt ka æ vil,noen si det e veldig vondt. Så det bli vel keisersnitt på meg hvis jeg ikke prøver snuing. Mitt 5 barn men aldri opplevd dette før. Enn du da,kor mange barn har du?
Frøken Tredjegangs Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2011 Hei, til eskil 2687! Hmm.. vi får bare håper at de tar et siste krumspring før fødselen.. Jeg venter nr 3 og har heller ikke opplevd dette før. Men førstemann lå i uppdaget seteleie ETTER at legen sa at hodet var festet (var nok rumpa han kjente!) og det ble oppdaget på en helt tilfeldig UL. Dette var i uke 38, og jeg ble sendt inn for vending. Du trenger ikke å bekymre deg, jeg synes ikke det var så vondt!? Heller ubehagelig, man får adrenalin slik at livmora ikke skal gå i rier.Da banker jo hjertet litt, så det kjentes ganske ubehagelig. Men det gikk så bra, han holdt hodeleie helt frem til fødsel. Jeg ville anbefale vending, jeg... har du tatt keisersnitt før? Jeg har noen venner som har tatt det av ulike grunner, og jeg må si at det er mye mer deilig å reise hjem fra sykehuset frisk og fin, uten et stort sår på magen.. Lykke til, vi får holde hverandre oppdatert! Min termin er i midten av Mai. Når er din?
babybel Skrevet 19. mars 2011 #4 Skrevet 19. mars 2011 Lå på tvers hos meg hele tiden frem til (virket det som) frem til uke 33. Så snudde han seg plutelig ned og har stått på hodet siden. Er i uke 36 nå.
eskil2687 Skrevet 19. mars 2011 #5 Skrevet 19. mars 2011 Hei du Matvraket venter nr 3. Jeg har ikke tatt keisersnitt før nei og har heller ikke lyst til det nå. Får vel inn å prøve snuing da hvis det ikke er så vondt. Men kommer til å stoppe dem hvis det e vondt ihvertfall. Skal gjøre et forsøk. Har termin 25 april,men har fått alle de andre barna mine imellom uke 38 og 39. Så må vel regne med at hun her kommer litt før også. Har du fått dine til termin eller? Ønske deg lykke til også,såfår vi holde kontakten fremover. Bare 2 uker til fødeklar no egentlig. Ps.magen e heller ikke kjempestor synes jeg,mn kan vel ha med å gjøre at hu ligg på tvers da. Men ligger over streken på skjema hos jordmor iallefall og hu si at æ veks normalt.
LykkeligmedBabY Skrevet 19. mars 2011 #6 Skrevet 19. mars 2011 Min lilletass lå i tverrleie fra uke 22-27 så til seteleie og ligget i seteleie siden da. Hmm...ingenting som tyder på at han vil snu seg heller, er i uke 36 nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå