Gå til innhold

Oversikt: Effekter av fullmånen 19.mars 2011!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte det kunne være greit med en tråd hvor vi kan legge ut våre erfaringer med fullmånen 19.mars 2011 og dagene rundt!

Hadde selv en heftig natt (18.-19.) med maserier i 3 timer mens fullmånen skinte inn vinduet vårt på sengen! Får se hva natten bringer!!!

Hva har dere opplevd jenter???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ekstremt mye nedpress sent i går kveld, så håper inderlig at det skjer noe mer i natt:) 5 dager igjen til termin så det gjør ingenting om han vil ut nå :D

Skrevet

Fikk tegningsblødning og kjenner sterke mensmurringer i rygg og mage. Har sovet i hele natt, så var skuffet da jeg våkna..he he! Spennende det her:) lykke til jenter, håper det tar seg opp for dere!

Skrevet

Stikninger, masse nedpress og vonde kynnere.

Men regner med jeg går til termin allikavel og kanskje over også. Har hatt sterke kynnere siden uke 32 som kommer takvis og så stopper det noen timer før det starter igjen.

Spennende dager fremover nå :) Termin 26.mars :)

Skrevet

Jeg har termin i morgen:)

I natt kjennte jeg myyye kynnere, fikk ikke sove noe særlig, og i tilegg skikkelig nedpress:)

Venninna mi fødte i natt, og hun har termin etter meg, så er kjempe spennende dette her:) Hun fikk i allefall nytte av fullmånen:p

Skrevet

Våkna halv ni og tenkte "faen da, jeg har sovet på en dum måte, nå har jeg dødsvondt i ryggen". Etter en time våkna jeg av det igjen, og da merka jeg at det kom i tak...har holdt på siden, men det er ikke sånn supervondt, må puste litt ekstra for å komme meg gjennom. Skal ringe jordmor snart, aner ikke hva jeg skal gjøre, når jeg evt. skal reise til sykehuset eller noe, haha :P Men jeg er dønn rolig...bestevenninna mi er superstressa på mine vegne. Turte knapt å si noe til samboeren i tilfelle det skulle gå over da, men det har det jo ikke gjort. :) Spennende.

Skrevet

Mange av dere som merker fullmånen virker det som :)

Her har det vært relativt rolig. Endel harde kynnere/maserier i gårkveld, men tror nok det var et resultat av aktivitetene tidligere på dagen fremfor noe tegn på at fødselen er igang.

Prøver å smøre meg med tålmodighet enn så lenge (later hvertfall som). Har termin til fredag og har gått to uker over med de to andre, så fullmånen må nok virkelig jobbe dersom det skal bli noen baby her i huset iløpet av helgen :)

Skrevet

Lite effekt av fullmånen her i huset, alt er som vanlig :((

Skrevet

fullmåne,tullmåne.

Her skjer det ikke en jævla dritt, ikke så mye som en stakkars kynner.Overtid suger sure jævla hesteballer og det gjør verden også.

Sur og hormonell sa du?

;-)

Skrevet

Føler med deg "enda en". Jeg har termin i dag, og hadde trodd og håpet det skulle skje noe natt til i dag. Men nei da. Ikke skjedd en jævla dritt.

Kjenner jeg er drittlei dårlig nattesøvn, smerter og venting. Må bare syte litt, for er så jææævla lei...

Skrevet

her i gården så håpes det på mere action..har hatt rier siden tirsdag kveld ( 1-2 cm åpning ) og begynner å bli sliten og utålmodig

Skrevet

Mensmurringer og en ekstremt aktiv baby...samt at jeg oppfører meg som et kjempe-troll.... ;-)

Men bortsett fra det - nada...

Venninna mi hadde drømt at jeg føder den 23. da, så krysser fingre...hehe. :-D

Skrevet

litt eksta vondt i ryggen bare...ellers er alt som før.

søren også, hadde virkelig troa på denne fullmånen her..nå går jeg i dvale til prinsessa kommer, er lei!

Skrevet

Da er fullmåne natten overstått og i natt var det helt stille!!!! Sov godt og tungt (noe jeg ikke vanligvis pleier å gjøre rundt fullmåne) og var kun oppe en gang på do besøk! Kanskje hun syntes synd på meg og tenkte jeg skulle få sove litt siden natten før ble så heftig med maserier og kun 3 timers søvn??? Får se hva dagen idag bringer nå som jeg er passe uthvilt, og ellers er det jo natten som kommer!! Hun har hvertfall fått grei beskjed om at mamma er klar hun!!! :)

Skrevet

Her har det heller ikke skjedd noe. Ble til og med strippa på fredag, og hadde termin i går. Hadde masse mase rier, menssmerter, kvalm og det som hører med, fredag. Men alt stoppa opp gjen. Så er nå offisielt på OVERTID!!!!

Skrevet

Lady like, me too !!! Det hadde eg virkelig ikke trodd! Men mne, her er vi da :D

Skrevet

Har nå offisielt gitt opp! Må vel bare innse at jeg er en elefant og får forberede meg på å gå et år til:( Fullmånen var mitt siste håp...

Skrevet

Skjedde ikke noe hos meg heller, faktisk var det ekstra stille og behagelig i natt.. Var på do kun to ganger, og har sovet rimelig bra til at jeg har termin i dag...

Jaja, blir overtid denne gangen også, for tviler sterkt på at den kommer i dag før tolv i natt..

Skrevet

He he, nei ikke jeg heller. Er klar for å prøve ALT, men ingenting ser ut til å nytte. Fikk nåler på tirsdag, men ingen effekt av de heller. Sengekos hjelper heller ikke. Alt blir det bare maserier av, å ingenting mer. Tror ljeg må prøve å slå meg til ro med at hun kommer når hun er klar for å komme, ikke når jeg er det ;)

Skrevet

..hmm...ser ut som fullmånen funker i utlandet. Venninna mi i Danmark fødte i dag, før termin... *sukk*

Krysser fingrene for at det er vår tur snart...! :-D

Skrevet

Full effekt hær! Startet med rier torsdags morgen (menstermin), gikk litt tregt men fikk en nydelig liten jente lørdagskveld :) termin på tirsdag 22..

Skrevet

Nå må man huske på at det er som regel ikke på Dagen fullmånen er at det skjer noe :P Ihvertfall i følge jordmora mi, så skjer dt mest uken RUNDT fullmåne, SÅ da får vi alle håpe det skjer noe en av de neste dagene :D:P

*håpe-håpe* kryss fingrene... :))

Skrevet

Da ble det ny natt med maserier på meg: 5 min mellom i 2 timer og ganske så vonde! Tok seg ikke opp og tilslutt sovnet jeg og sov greit nok etter det! Har sterk verk i ryggen til morgenen som ikke gir seg men heller ikke tar seg opp... Blir nok rolig her tenker jeg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...