Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei igjen alle sammen, jeg vil bare si ifra at mitt barn er blitt syk så jeg må bruke kreftene mine på han. dere må bare komme med spørsmål men jeg kan ikke låve at jeg klarer å svare alle før han er blitt frisk. God Helg til alle blir våken natt på meg :)

God bedring til din sønn :-) Vet hvordan det er, for jeg har selv vært sykepleier en stund her i huset nå :-)

Når energien kommer seg hadde jeg blitt glad om du kunne ha sett på meg og om du ser noen graviditet på meg :-)

08.11.70

Klem

Annonse

God bedring til gutten din :)

Når du får energien din tilbake hadde jeg satt veldig pris på om du kunne ha sett på meg..

Jeg lurer på når jeg kommer til å bli gravid? Hvilket kjönn det evt blir?

Ser du hvor mange barn jeg kommer til å få også?

020689

Blir veldig takknemlig om du har tid!

HåperogVenter!

Hei :-)

Håper sønnen din blir fort frisk ! :-)

Skriver meg på her eg, så kanskje du vil se på meg når du har nok energi til det. :-)

Lurer på om vi får flere barn? Evnt når og kjønn.

Og så lurer eg på om du ser noe ang flytting på oss i år, og om eg vil få meg en jobb som eg vil trives i.

Ser du om eg vil få sertifikat iløpet av de neste årene?

Eg er født 27.08.81 og han 03.11.83

På forhånd tusen takk! :-)

Annonse

Hei BeskyttetavEngler

Når du er i farta igjen og lillemann er frisk... Vil du ta en titt på meg da?

Lurer på når jeg blir gravid og får et lite nurk. evn kjønn og antall?

Nettopp mistet i MA, så evn graviditet som kommer opp nå kan være den. hadde utskrapning mandag 14.mars.... Var da tvillingravid...

f.d. 27.05.84

Hei En av hver og en engel :)

Jeg får opp sterkt en gutt på deg. har du barn fra før? tallet 2 kommer opp hele tiden, 2 jenter? det skurrer litt. får opp graviditet på deg i juni. men september kommer også opp, hvorfor vet jeg ikke. mer får jeg ikke opp ennå. spør meg igjen senere og jeg svarer så fort jeg kan :) lykke til

*lille blomst*

får sterkt opp at en ny graviditet er veldig nærme deg. føler du kommer til å bli gravid innen 3 mnd.

Håper det går bra med deg, var nettopp igjenom en SA selv. får opp 2 barn på deg.

lykke til videre :) sender varme klemmer til deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...