Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #26 Skrevet 19. mars 2011 lukter ingenting av mitt sluk <3 hvorfor lukter det av ditt 11:12? kanskje jeg har bedre sluk enn deg eller ikke har så illeluktende urin som deg eller at jeg klarer å vaske redd regnskogen! tenk på barna og barnebarns fremtid hilsen en som tisser i dusjen.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #27 Skrevet 19. mars 2011 De som tisser i dusjen er de som er så slappe at de ikke klarer å holde igjen! Usj og æsj så ekkelt!!!!! Lær dere å knipe, grisejenter!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #28 Skrevet 19. mars 2011 kan ikke skjønne hva som er ekkelt med det...
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #29 Skrevet 19. mars 2011 Har som vane å alltid tisse FØR jeg går inn i dusjen, gjerne mens jeg venter på varmvannet. En sjelden gang må jeg likevel tisse litt til når jeg er i dusjen, men da gidder jeg ikke å tørke meg for å gå på do igjen. Det er bare en bitteliten skvett, og det forsvinner i sluken uten problemer. Men om man tømmer liksom hele blære der, stinker da hele badet! Særlig om dette er om morgenen! -Mannen min gjør dette, og da blir jeg så sur!!!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #30 Skrevet 19. mars 2011 Jeg tisser ikke i dusjen gitt, fordi det stinker og er ekkelt. MEN jeg har vært på bad der det vanligvis er kotyme å tisse i dusjen, og det lukter ikke digg:) Men for all del, bare gå rundt i den tro at badet ditt ikke lukter tiss du, det er vel bare du som er så vant til det at du tror det skal lukte slik:)
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #31 Skrevet 19. mars 2011 Vi tisser jo ikke i DIN dusj, da, så du kan vel ikke syns det er utrolig ekkelt når du ikke kommer i berøring med det? Madonna (ja popstjerna) sier hun gjør det fordi det hjelper mot fotsopp!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #32 Skrevet 19. mars 2011 Jøss...hvordan urin er det de har når det stinker på badet???? Tisser alltid i dusjen og ikke snakk om at det lukter, det renner ned i sluket sammen med varmt vann og masse såpe det skjønner dere, ikke har jeg så saktegående sluk at det blir gult heller.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #33 Skrevet 19. mars 2011 Jeg skjønner ikke hvilke voksne folk som tisser i dusjen, det er bare kvalmt.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #34 Skrevet 19. mars 2011 Det hender jeg tisser i dusjen..Men som regel dusjer jeg om morgenen, og da starter dagen "på skåla!" Men det renner jo ut med dusjvannet!! At det lukter urin på mitt do, er rett og slett poden som ikke har styring på slangen ennå..og dermed skvetter på/ved doskåla! skal ikke så mye til, med varmekabler i gulv lukter det fort!! (Ja det lukter ikke hele tiden da...)
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #35 Skrevet 19. mars 2011 Er forferdelig lat, passer derfor på å tisse i dusjen. Får da gjort tre ting på en gang, dusjet, tisset og vasket hendene:P Hvorfor bryr du deg egentlig? Er vel ikke sånn at de som tisser i dusjen, tisser i dusjen din?
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #36 Skrevet 19. mars 2011 Å det varmer så godt nedover lårsleggene. ÅÅÅÅÅÅ det går for meg. ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆsssssssjjjjjjjjj.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #37 Skrevet 19. mars 2011 Nå ble jeg skikkelig tissetrengt, bra jeg har dusja i dag, jeg går på doen jeg xD
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #38 Skrevet 19. mars 2011 Eneste gangen jeg har tisset i dusjen var etter en nyreoperasjon og jeg hadde kateter en stund etter, da var det vondt å tisse noen dager etterpå så da tisset jeg i dusjen mens jeg spylte varmt vann mellom beina. Men jeg tisser aldri i dusjen til vanlig for å "spare tid og vann"! Står dere rett opp og ned å bare tisser så det renner ned beina? Æsj! Tisse - do! Vaske seg - dusjen!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #39 Skrevet 19. mars 2011 Nå er jeg lei av denne tråden som starter opp igjen og igjen. Hva med en ny tråd? Eks: Mannen onanerer i dusjen - må vi vaske dusjveggene oftere?
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #40 Skrevet 19. mars 2011 dere som syns det er så ekkelt, står dere med tampong i dusjen når dere har mensen eller?
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #42 Skrevet 19. mars 2011 Jeg har aldri tenkt tanken engang! Henger sikkert igjen fa barndommen og oppdragelse da. De gangene jeg har blitt tissatrengt i dusjen har jeg dyvåt gått på do. Veldig ekkelt å sitte på doringen klissvåt, føler jeg vil skli av. Tørking av gulv er også en kjedelig bieffekt av å tisse på den moralske rette måten:P
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #43 Skrevet 19. mars 2011 Tisser aldri i dusjen. Har for vane å gå på do før jeg hopper i dusjen,men dersom jeg skulle bli tissetrengt i dusjen, så klarer jeg faktisk å holde meg.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #44 Skrevet 19. mars 2011 De gangene jeg har tisset i dusjen var etter fødslene mine fordi jeg måtte spyle vann samtidig mens jeg urinerte, ellers så sved det så sinnsykt der jeg var sydd. Men følte virkelig etterpå for å vaske badekaret med jif, og det gjorde jeg hver gang. Derfor har jeg ikke fortsatt med det fordi det var altfor slitsomt. For dere som tisser til daglig i dusjen fordi det er blitt en vane og fordi dere ikke orker gå på do, -dere vasker vel forhåpentligvis dusjen etterpå?? Hvis ikke så synes jeg det er noe skikkelig svineri. Men herlighet, gjør som dere vil i deres eget hjem altså. De er bare min mening. Og til dere som ikke klarer holde dere når dere hører rennende vann, kanskje dere burde sjekke om dere begynner å få slapp blære. Mange som får det etter fødsler.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #45 Skrevet 19. mars 2011 Helt enig... er vel ingen som må så akutt på do at de ikke klarer å dusje ferdig?? Da merker man vel at man kan gå på do før dusjen! Hva med når dere er ute og ikke har et toalett i nærheten? Ville jo tro det dreier seg om inkontinens... Begynn med knipeøvelser! Dette var noe av det ekkleste jeg har hørt, trodde absolut ingen gjorde det- motbydelig! Aldri hørt om lignende, men tydligvis mange som gjør det. ÆSJ!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #46 Skrevet 19. mars 2011 dumme dere er om dere tror dette handler om sløve knipemuskler eller inkontinens
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #47 Skrevet 20. mars 2011 Dere som tisser i dusjen, tisser dere i dusjen når dere er på besøk hos andre også, eller er det bare når dere er hjemme? Hvorfor tisser dere i tilfelle ikke i andre sine dusjer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå