happybaby&mamma Skrevet 18. mars 2011 #1 Skrevet 18. mars 2011 Noen som før har født i slutten av april? Jeg venter ei jente 18 april og usikker på hvilke klær jeg bør kjøpe inn. noen dager er jo kaldere enn andre, men jeg tenker på sånn ut/inn av bil, ut på trilletur osv.. hva bør jeg kle baby i? takk for alle svar :)
Babyønske �� Skrevet 18. mars 2011 #2 Skrevet 18. mars 2011 Har ikke fått i april før, men i januar. Jeg har de samme klærne nå som jeg hadde til han. Bortsett fra en foret dress, det har jeg droppet nå. Er det kaldere dager har jeg hjemmestrikkede ullsett jeg kan kle på, og pakker inn i et ekstra teppe i bilstol eller vogn. Av vanlige klær har jeg bodyer i bomull og noen få i ull og sparkebukser/dresser i velour. Og et par sett i hjemmestrikket ull(jakke, lue og labber). (Vurderer å be svigermor strikke en bukse i ull, men er usikker på behovet.) Det gikk bra i januar, så satser på det går bra i april også.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 19. mars 2011 #3 Skrevet 19. mars 2011 Min første var aprilbaby og til han hadde jeg : - en fleece dress - 3 strikka jakker - 1 litt tykk lue - 2 tynne luer - 3 strømpebukser - 2 par strikka sokker Ellers brukte jeg teppe over han i bilstolen og babydyne i vogna ..
Ladybug~N&E Skrevet 19. mars 2011 #4 Skrevet 19. mars 2011 jeg fikk aprilbaby i fjor (28) og de tingene jeg brukte mest var: strikka plagg og litt ullbodyer/strømpiser helt i starten. ellers helt vanlig bomullstøy. hadde en tynn fleecedress og lue på henne når vi skulle ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå