Gå til innhold

Hvilken klinikk bør jeg velge? hvorfor? ønsker mange svar:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her gikk jeg og mannen for inseminasjon hos Stork, og angrer virkelig ikke på det. Ble så godt mottatt, fikk masse informasjon og det skadet jo ikke at det ble full klaff på første forsøk :-) Mange som har drevet på med mange forsøk synes kanskje at det blir for mye "styr" med Stork, og velger CFC istedet. Der er det, slik jeg har forstått, litt mer inn og ut mentalitet. Det passer ikke for oss. Det er litt dyrere hos Stork også, men vel verdt pengene :-) Nå venter vi bare på prinsessa vår som melder sin ankomst i juni <3

Masse lykke til!

Jeg har også valgt Stork, og en av grunnene er at der kan jeg få åpen donor. Det har vært viktig for meg så langt. Har vært der for en inseminasjon, og synes de er utrolig hyggelige og til stede for meg. Dessuten har de god tid. De tilbyr også akupunktur. Nå venter jeg bare på testing på tirsdag....;o)

Annonse

• 1 måned senere...

Kan anbefale Maigaard fertilitetsklinikk i Århus på det varmeste!

De utfører både inseminasjon og IVF. Det er nydelige mennesker som jobber der, de er raske til å svare på mail og har leger de samarbeider med i Norge. Men vær oppmerksom på at hvis du vil ha åpen donor må du velge et sted med "bare" jordmødre og ikke leger. Hvis ikke lovene i Danmark er forandret i det siste så kan ikke leger utføre inseminasjon el IVF med åpen donor. (Korriger meg noen av dere andre hvis dere har nye opplysninger)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...