www.sovehjerte.no Skrevet 18. mars 2011 #1 Skrevet 18. mars 2011 Jeg skulle akkurat til å bestille meg ammeinnlegg i ull på nett, men så ble jeg så usikker på hvor mange jeg egentlig trenger. Noen som vet?
ønsker2 Skrevet 18. mars 2011 #3 Skrevet 18. mars 2011 Jeg aner ikke! Men jeg har kjøpt 4 par til nå (på sparkjøp), og håper det holder =) Jeg har kun erfaring med en gangs da jeg brukte dette forrige gang. Men jeg er livredd for å få brystbetennelse igjen, så skal prøve meg med ull denne gangen =)
maibaby i magen Skrevet 18. mars 2011 #4 Skrevet 18. mars 2011 Jeg lakk MYE første 3 mnd første sv.skap, så jeg synes deet var kjekt med 3-4 par. Da hadde jeg 2-3 å skifte ila dagen om nødvendig, og samtidig et å bruke mens de andre var til tørk. Men mange sier det holder med 2 par. Jeg brukte ull hele ammeperioden pga brystbetennelse. Hadde ull innerst og engang ytterst, da følte jeg meg aldri våt på brystet
www.sovehjerte.no Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2011 Hmm, da har jeg bestilt 4 fra Sparkjøp jeg også. Tullete at de ikke kan ekspedere forsendelser under 198,- kr Håper jeg får bruk for alle da Sikkert greit å ha noen ekstra uansett tenker jeg! Ha en fin kveld videre, og takk for svar.
oktober2014baby Skrevet 18. mars 2011 #6 Skrevet 18. mars 2011 har bedt mormor om å strikke til meg ... hehe.. vet ikke om det fungerer, men tenker det gjør d sikkert Er jo ull... ... Tenker å ha ammeinnlegg og disse "gryteklutene" i ull Kjapt gjort for hun som kan strikke!=)
www.sovehjerte.no Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 18. mars 2011 Så bra. Da får jeg sikkert bruk for de som jeg har kjøpt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå