Gå til innhold

Noen som vil bli spådd i kveld?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fint med fødselsdato og spørsmål om hva du ønsker svar på.

(Grunnen til at jeg ønsker spørsmål, er fordi det avgrenser ting litt for meg og da bruker jeg ikke så lang tid på hver enkelt.)

 

NB: Spår ikke om sykdom!

 

XTINA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde jo vært litt moro om du kunne fortelle meg hvilken dag jeg kommer til å føde da! Er født 19.10.79

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk!

270583

 

Jeg lurer på hvor vi er om et års tid, med tanke på ekteskapet vårt, event flere barn, bosituasjon, generelt :)

TAKK! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

02.05.88

 

Lurer på om du ser når jeg kommer til å føde, og hvilket kjønn det er ? :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19.10.79:

 

Jeg får ikke opp noen mnd, men det er to ukedager som peker seg ut. Så jeg tror du enten føder på en onsdag eller fredag.

 

XTINA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er født 14.11.78 (i 9-tiden på morgenen, vet ikke nøyaktig)

 

Jeg lurer på hvilken retning jeg bør gå når det gjelder ny utdannelse og jobb ila de kommende årene. Kan du svare meg på det vet du mer enn meg, for jeg aner virkelig ikke. Har ting jeg er mer interessert i og flinkere til en andre, men jeg har ikke noe bestemt jeg vil. Hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31.01.92

 

Vil det gå bra med allergi testingen til datteren min?

Når blir jeg gravid igjen?

Og klarer jeg neste års skolegang?

 

Mvh, Kari :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27.05.83:

 

Vanskelig å si om dette akkurat er om et års tid, men vil heller si i nærmeste fremtid. Jeg ser et barn til hos deg, en jente. Bosituasjonen er nogenlunde lik slik den er i dag, men økonomien er hakket bedre. Ser ut som om dere vurderer å flytte, men er usikre pga blant annet økonomi.

 

XTINA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på når jeg føder samt varighet og om det går bra? Termin 18.april.

 

Født 20.12.88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Skjuler samboeren min ting for meg? Gjelder det narkotika??Vil vi holde sammen ? Hvis ikke, hvordan vil han være med barnet vårt? Håper på svar. 120190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

04.06.81:

 

Jeg ser faktisk to barn i fremtiden din, begge gutter. Ellers kommer det ikke opp noen ny jobb den nærmeste tiden.

 

XTINA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20.12.88:

 

Du kommer til å gå omkring 6-7 dager over termin, og det ser ut som om alt går bra;)

 

XTINA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å se :) Har født 4. og 6 dager før termin med nr.1 og 2 ;)

Håper du har rett angående fødselsforløp og at alt går bra :)

 

20.12.88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 09 83

 

PRØVER IGJEN I DAG..jeg var den eneste som ikke fikk svar i går selv om jeg spurte deg tidlig på kvelden:( Men håper du ser innlegget mitt i dag:))

 

1. Kjærligheten til meg og samboer, elsker han meg?

2. Flere barn?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14.11.78:

 

Her kan jeg ikke svare konkret på hva du bør velge av utdanning, men det er viktig at du følger magefølelsen din. Det er også viktig å velge en utdanning du kan bruke til noe, og sett gjerne de forskjellige alternativene dine opp mot hverandre. Ser at det er viktig at du tenker litt over hva du kan bruke utdanningen din til, og at det er behov på jobbmarkedet for de med din utdanning.

 

XTINA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24.07.84

Jeg skal bestille time hos legen for å sjekke et "problem", kommer jeg til å få hjelp?

Når kommer vi til å flytte?

Får jeg en jobb jeg trives med?

Når får vi neste barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, d høres bra ut :)

Vi har lyst til å flytte på oss etterhvert og heller bygge enn å eie 2mannsbolig, men avventer og ser om økonomien blir hakket bedre ;)

270583

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20.09.83:

 

Beklager så mye!

Jeg ser deg og samboer sammen i lang tid. Han elsker deg, men jeg føler at kommunikasjonen mellom dere kunne vært bedre. Du må også lære deg å stole på det han sier. Jeg ser et barn til med samme partner, men klarer dessverre ikke få opp noe kjønn.

 

XTINA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...