Gå til innhold

Noen som vil bli spådd i kveld?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er født 14.11.78 (i 9-tiden på morgenen, vet ikke nøyaktig)

Jeg lurer på hvilken retning jeg bør gå når det gjelder ny utdannelse og jobb ila de kommende årene. Kan du svare meg på det vet du mer enn meg, for jeg aner virkelig ikke. Har ting jeg er mer interessert i og flinkere til en andre, men jeg har ikke noe bestemt jeg vil. Hjelp!

27.05.83:

Vanskelig å si om dette akkurat er om et års tid, men vil heller si i nærmeste fremtid. Jeg ser et barn til hos deg, en jente. Bosituasjonen er nogenlunde lik slik den er i dag, men økonomien er hakket bedre. Ser ut som om dere vurderer å flytte, men er usikre pga blant annet økonomi.

XTINA

Annonse

20 09 83

PRØVER IGJEN I DAG..jeg var den eneste som ikke fikk svar i går selv om jeg spurte deg tidlig på kvelden:( Men håper du ser innlegget mitt i dag:))

1. Kjærligheten til meg og samboer, elsker han meg?

2. Flere barn?

14.11.78:

Her kan jeg ikke svare konkret på hva du bør velge av utdanning, men det er viktig at du følger magefølelsen din. Det er også viktig å velge en utdanning du kan bruke til noe, og sett gjerne de forskjellige alternativene dine opp mot hverandre. Ser at det er viktig at du tenker litt over hva du kan bruke utdanningen din til, og at det er behov på jobbmarkedet for de med din utdanning.

XTINA

20.09.83:

Beklager så mye!

Jeg ser deg og samboer sammen i lang tid. Han elsker deg, men jeg føler at kommunikasjonen mellom dere kunne vært bedre. Du må også lære deg å stole på det han sier. Jeg ser et barn til med samme partner, men klarer dessverre ikke få opp noe kjønn.

XTINA

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...