Gjest MMJ Skrevet 18. mars 2011 #1 Skrevet 18. mars 2011 Hei G og G Gratulere så mye med dagen! Dere er to flotte mennesker som jeg og min familie er veldig glade for å ha blitt kjent med Hilsener fra oss.
ConsuelaBananaHammock Skrevet 18. mars 2011 #2 Skrevet 18. mars 2011 Hola G y G Felicidades por el día! Que son dos grandes personas que yo y mi familia está muy contento de haber estado familiarizado con:) Saludos de nosotros Om det er riktig vet jeg ikke Gotta love google
ConsuelaBananaHammock Skrevet 18. mars 2011 #3 Skrevet 18. mars 2011 Hola G y G Felicidades por el día! Que son dos grandes personas que yo y mi familia está muy contento de haber estado familiarizado con:) Saludos de nosotros Om det er riktig vet jeg ikke Gotta love google
AnTiLoPeSvIn Skrevet 18. mars 2011 #4 Skrevet 18. mars 2011 Feil, hola g y g. Feliz cumpleaños. ustedes dos son buenas personas , estamos muy agredecidos de haberlos conocidos saludos de (deres navn evt)
AnTiLoPeSvIn Skrevet 18. mars 2011 #5 Skrevet 18. mars 2011 jeg er fra chile og snakker flytende spansk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå