Gå til innhold

Hva syns dere om Jacob Ferdinand???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det er vanskelig å finne et fint navn å kombinere med Jacob! Noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med Jacob Leonard?

Jacob Olai

Jacob Andreas

Jacob Elias

Skrevet

Det er fint men kanske noe tungt?

Andre forslag:

Jacob Severin

Jacob Jo

Skrevet

Det var veldig fint! :-) Elsker både Jacob og Ferdinand! Sammen ble det flott, sterkt og stødig!

Ellers, hva med:

Jacob Andreas

Jacob Elias

Jacob Olai

?

Skrevet

Jeg synes Jacob er finest alene, eller som et mellomnavn, og med et kortere navn foran. f.eks Lars Jacob....

Skrevet

Takk for alle innspill!! Storesøster heter Julie alvilde ( bruker bare Julie til daglig) jeg har likt Jacob i mange år, og nå ser det ut om det er på vei mot toppen, men, men....det passer jo sammen med julie?

Jacob August har jeg også vært innom, hva syns dere om det ?(søskenbarnet til mannen min heter August da, for nærme)

Både Jacob Andreas og Lars Jacob liker jeg, så takk for forslag!!

Tar gjerne i mot flere! Man trenger noen alternativer i "tygge" på.

Skrevet

Jacob Ferdinand var staselig:-)

Ellers er Jacob August en favoritt hos meg.

Andre:

Jacob Alexander

Jacob Mathias

Ja, det passer supert til Julie :-)

Skrevet

Ole Jacob synest jeg er veldig fint!

Ellers ser jeg det er foreslått Jacob August og det synest jeg klingte veldig bra også.

Ferdinand ble for tungt for meg.

lykke til

Skrevet

Jacob August er også flott! Vakkert! At søskebarnet til mannen din heter August synes jeg ikke gjør noe! Er ikke nærme synes jeg :-) Stemmer på Jacob August eller Jacob Ferdinand. Det siste er litt mer spesielt og staselig. Ville valgt det :-)

Lykke til!

Skrevet

Jacob Ferdinand blir litt for mye synes jeg. Liker Jacob August bedre, eller Lars Jacob vare et veldig godt forslag. Aller best liker jeg Jacob alene, og skrevet med K, altså Jakob :-)

Skrevet

Veldig, veldig enig med LyKKeLiG29.

Hvorfor på død og liv kombinere med noe som helst? Og hvorfor med et navn det ikke "går an" å si i sammenheng med Jacob? Jacob er et sånt navn som er enklest å ha som nr 2 i et dobbeltnavn, f.eks. Lars Jacob, Hans Jacob, Ole Jacob, Per Jacob osv.

Forøvrig også enig i at Jakob er finere, og for å skrive navnet ordentlig på norsk, så skriver dere Jakop. Vet forresten om en Jo Jakop, det er tøft. ;-)

Skrevet

Likte ikke Jacob Ferdinand så godt, men det er kanskje fordi jeg ikke er så begeistret for Ferdinand. Jacob August er fint.

Ellers:

Tim Jacob

Jacob Matheus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...