¸.•´¯`•.♥michelle♥.•´¯`•.¸ Skrevet 18. mars 2011 #1 Skrevet 18. mars 2011 Hei:) Jeg bare lurer på åssen dere gjorde det når dere skulle gå fra mme til melk?? Den overgangen der lissom.. Ga dere litt og litt mer hver dag? Husker søren meg ikke åssen jeg gjorde det me dførste mann:P Minste er litt over året nå og ho tåler yougert og ost,ho får smake litt melk omtrent hver dag. Så vet ho tåler det. Men enn kan vel ikke bare kutte ut mme og bare gi melk av den grunn vel?? Åssen gjorde/gjør dere det?? Takk for alle svar:D
EgG Skrevet 18. mars 2011 #2 Skrevet 18. mars 2011 Jeg ga halvt mme og halvt kumelk en periode før jeg gikk over til bare kumelk. Men snuppa mi vil ikke ha melka kald, så her varmes den som mme og går ned på høykant!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #3 Skrevet 18. mars 2011 Blandet MME og lettmelk ja, litt mer lettmelk hver dag slik at det til slutt bare ble lettmelk og ingen MME. Selvom de tåler vanlig melk bør en være litt obs fordi noen blir harde i magen om de får for mye melk. uten at det betyr noe galt av den grunn.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 19. mars 2011 #4 Skrevet 19. mars 2011 tror jeg var veldig heldig der. Akkurat begynt med litt melk, og det gikk ned på høykant. Kaldt:)
sillyfilly og Olivia Skrevet 20. mars 2011 #5 Skrevet 20. mars 2011 Jeg gav halvt om halvt med mme og lettmelk en periode. Etterhvert var det bare varm lettmelk. Og så gav jeg kald melk til maten. Det gikk liksom så greit uansett så jeg hadde ikke noenn lang tilvenningsperiode.
¸.•´¯`•.♥michelle♥.•´¯`•.¸ Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 20. mars 2011 SV:Tusen takk for alle svar:D Så dere blandet sammen mme og lettmelk?? Kan man det? hehe Er veldig klar for og begynne snart,men vært så usikker... Takk igjen:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå