Gå til innhold

Vil du få veiledning av kortene mine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan spå noen som henvender seg på mail til meg!§

Jeg føler jeg trenger litt øvelse, og så føler jeg at det er noen som jeg skal hjelpe!

send meg en mail på : [email protected]

Jeg kan ikke love at du får svar med en gang, men jeg kan love at du får svar hvis jeg føler du trenger hjelp!

Hilsen lille meg!

send meg din f.dato, og helst et fornavn! alt er konfidensielt! + evt spørmål... men helst ikke fler enn 1 spm!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gi meg gjerne tilbakemeldign dere som jeg har svart!! det setter jeg stor pris på!!

Skrevet

Hei Adine jeg sendte deg en Mail, vet du om du får sett på meg ?

160572

Skrevet

sendte deg en mail, men glemte å skrive nicket mitt da.. men sendte med bilde og begynner på M...

klem ♥

Skrevet

hei damer!

jeg får sett på alle de som har sendt meg mail nå ihvertfall! men tror ikke jeg rekker så mye i helga... men tar dere litt sånn innimellom! og jeg ønsker virkelig å hjelpe dere!!

Skrevet

Takk Adine, snill du er :-) Ble 2 mailer fra meg siden jeg er ett surrehue ;-) Håper du får til å se på meg for nå kjenner jeg at jeg begynner å få nok :-/

Ha en kjempefin fredagskveld :-)

Klem

Skrevet

har svart deg nå... :)

føler jeg var litt streng med deg... men tror også at du trenger å få høre sannheten!

tror alt vil ordne seg!!

Skrevet

21.56 var til white

athina, og tyren dere får jeg nopk ta en titt på senere i helga ;)

Skrevet

Huff, nå ble jeg litt redd her altså, yikes! ;-) hehe

Skrevet

hehe Athina, jeg trengte å høre det, og hun var ikke sååå streng ;) nå var det bare det å gjøre noe med det.. takk igjen adine :)

Skrevet

skal prøve og få sendt deg en mail i løpet av morgen dagen jeg også...altid en "prøvekanin"jeg vet du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...