Gå til innhold

ehh.... har en følelse på at jeg kan være gravid igjen... men det er jo NESTEN umulig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en jente på 3 år og en på snart 7 mnd... men pga en trøblete fødsel sist, så har underlivet mitt ikke vært helt seg selv ;) og pga det , har ikke vi hatt mye sex! men det har altså sikkert vært 8 ganger siden fødselen (nei det er ikke mye, men jeg har ganske vondt) . og alle disse gangene har vi brukt kondom!

men, jeg har på følelsen av at jeg er gravid... vet ikke hvorfor, men har nesten kjent det på meg! jeg tør ikke ta en test, fordi jeg vet at det nesten er umulig at jeg kan være det. men jeg tenker at det KAN jo være! herregud.... minsten er 7 mnd men jeg føler jeg nettopp har fått henne!!!

uææ !

det er litt skummelt! men om jeg er det, så blir det en fantastisk overraskelse :)

jeg ammer jo også fortsatt, og har ikke fått tilbake menstruasjonen. det har vært masse rar utflod og jeg har hatt slike stikninger nederst i magen på venstre side! slik som jeg har følt før da jeg har vært gravid.

har ikke ømme bryster, men jeg ammer jo.

har vært ekstremt trøtt, og til tider PLUTSELIG kvalm. hmm... tror jeg får ta meg en tur på apoteket i morgen :)

og alt dette styret her, så er jeg sikkert 99 % ikke gravid ;) hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ooooh, så spennende!

Personlig hadde jeg daua om jeg fant ut at jeg var gravid igjen nå!

Oppdater når du har tatt test, da :)

Skrevet

Hadde en del stikninger for en stund siden, så jeg tenkte kanskje at det var el, men har ikke skjedd noe mer ennå (og takk for det, klarer meg utmerket uten en laaaaang stund til). Også av og til litt rar utflod... ikke sånn som før, men jeg har bare tenkt at kroppen "jobber" litt annerledes for tiden jeg.

Vi bruker og kondom.. og jeg må innrømme at jeg er ørlite redd for at det skal gå galt..

Også er det jo litt kjipt da, at lysten ikke er så veldig tilstede.. og man lett kan telle hvor mange ganger vi har gjort det.. :-p

Må jo si lykke til uansett da. Blir spennende å høre resultatet! :-)

Skrevet

He he spennende! Kan jo bare være noe du opplever i forbindelse med

at mensen er rett rundt hjørnet? Uansett så skal jeg følge med på denne tråden her i morgen;) lykke til:)

Gjest Juni-Jenta-10 + novemberbaby
Skrevet

Hehe, ikke for å "skremme" deg, men jeg ble gravid nå nettopp og vi har brukt kondom HVER gang vi har hatt sex.. Skulle starte prøvingen på baby nr. 2 i april, men en sprukken kondom kom oss i forkjøpet;) Merket ikke at den sprakk en gang, så overraskelsen var stor!

Er nå i uke 6 og gleder meg masse allerede:)

Lykke til med testinga i morgen, håper du får det resultatet du ønsker deg:)

Skrevet

åååå jeg gruer meg :o hehe... men blri jo veldig glad om jeg er gravid da!! :D selvfølgelig!

Juni-jenta-10 : oj oj oj :P at det går an ! :D hehe.... da er det jo bare "ment 2 be " da :) det tenker hvertfall jeg.

så koselig, og gratulerer :D jeg må inn på butikken med EN gang de åpner i morgen :) vi har sagt vi bare skal ha 2 barn.... (men vi er så unge, jeg blir 21 og han 23 ) og har jo 2 stk allerede! synes det blir for dumt å si jeg er ferdig med barn i den alderen. men om jeg får en til er jeg FERDIG ;) hihi

Skrevet

- en liten trøst, her var det også veldig VONDT med sex etter første fødsel (var ikke ofte det var aktivitet i halmen nei!), men når jeg fikk tilbake mensen var alt bra igjen, enda bedre en før til og med!

- Sånn om du ikke er gravid er det jo lov å håpe at det kommer seg med deg og!

Skrevet

ja det håper jeg at det gjør :o jeg har ikke så lyst å få den tilbake nå da, men det blir jo mer fast føde på jenta mi nå da, så den kommer kanskje snikende snart om jeg ikke er gravid :)

Skrevet

hvordan gikk det med testingen? Kvakk! Jeg hadde blitt vettaskremt om det hadde vært meg. :o Lykke til!

Skrevet

Så rart! når min var rundt 7 mnd følte jeg hele tiden at jeg var gravid. Tissa oftere, kvalm, ømme bryster, trøtt osv. Tok test etter test, men alle var negative. Søstra mi mente det var kroppen som var så full av hormoner at den var helt forvirra pga amminga. Symptomene ga seg etter noen mnd, så det var nok bare ammehormonene som messa med hodet mitt ;)

Lykke til! Håper du er gravid dersom det er det du vil.

Skrevet

jeg har enda ikke tatt noen test, pga at jeg rett og slett ikke kom meg avgårde til butikken :)

men jo mer jeg tenker over det jo mer "kjenner" jeg det. hehe... typisk det ;)

men jeg skal hvertfall se om jeg kommer meg avgårde i morgen :D

Alicia82: ja det er jo veldig godt mulig at det er slik her også!!! jeg er 99,9% sikker på det :)

hihi

Skrevet

Så spennende! Gleder meg til resultatet kommer! ;)

Skrevet

hehe, dette høres VELDIG ut som meg!!! og ja, jeg er gravid! hadde tydeligvis blitt det bare 4-5 mnd etter fødsel.. :)

Gjest JuniGull10 og mange drømmer...
Skrevet

Ikke tatt en test ennå?

Jeg er slik når jeg har EL. Jeg merker den veldig tydelig nå etter svangerskapet. Jeg får en oppblåst mage i tillegg, så jeg har nesten mistenkt graviditet noen ganger jeg også.

Skrevet

Nå er vi mange som lurer på hvordan det har gått...

:-)

Skrevet

Spennende :)

Skrevet

Nå har jeg vært inne mange ganger for å sjekke om du har testet deg enda!

*spent!*

håper resultatet er slik du ønsker!

Skrevet

ååå, nå føler jeg meg skikkelig slem som ikke har testet enda :o

uff, men jeg lover lover lover at det skjer i morgen. jeg har nemlig kjøpt en test ;) hehe... så det skjer i morgen tidlig!!!!!!!

men disse dagene har jeg mistet litt følelsen, jeg aner ikke hva kroppen gjør med meg for tiden. har fantomspark og alt på kvelden (sikkert tarmene mine som jobber, hehe)

så artig at du var gravis da :D hehe.... hvor langt er du på vei nå??

kommer inn her i 12 tiden i morgen tidlig å sier ifra :)

Skrevet

Ta test i morgen eller slutt å svare i denne debatten, det er jo ooooooooooondt å pine ogg sånn her :P

Skrevet

Og da var klokka blitt 13......... Vi venter fortsatt i spenning :D

Skrevet

ååååth! det var kroppen som spillte meg et puss, testen var NEGATIV og jeg er ikke gravid.

men det føles fortsatt slik, det er murringer , litt vondt og jeg blir plutselig kvalm!

men jeg er visst ikke gravid ;) og det er helt OK.

nettet vårt har vært nede, derfor jeg ikke har vært innpå! :o

Skrevet

Har vært mange ganger inne for å se hva du hadde skrevet, om du hadde fått tatt en test:)

Kos deg videre med den lille og kanskje om ikke så lenge.....hehe:)

Skrevet

uff, ja jeg føler jo jeg har ropt ulv, ulv her da! for ingen nytte :) hehe...

hehe takk for det ;)

klem!

Skrevet

Har kjent på samme følelsen. Måtte også kjøpe en test bare for å finne ut om jeg var gravid eller ikke. Var negativ test på meg og, men da vet jeg jo det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...