Gå til innhold

Dere som bruker joico k-pak hårkur!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte meg denne på blivakker.no for har hørt så mye fantastisk om den..

Men ble litt forundret når jeg prøvde den.. Den var helt grøtete i konsistens, masse småklumper og virket liksom som den hadde skilt seg på en måte, enda jeg ristet flasken godt..

Skal den være sånn??

Nesten så jeg skulle tro den har fryst et sted på veien i posten.. Hentet den på postkontoret her, så den har hvertfall ikke ligget i postkassen min å blitt frossen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den skal nok være sånn..de jeg har vært borti har også vært sånn :)..

Skrevet

De jeg har hatt har ikke vært slik. De har vært helt glatte i konsistensen.

Skrevet

hei, vi selger joico der jeg jobber og har ikke vært borti at den er klumpete, men den går sikkert å bruke likevel :)

Husk at du får best resultat om du håndkletørker håret først før du har i kuren og har i joico balsam etterpå.

Skrevet

mphs: det er den på den andre linken jeg bestilte.. viste ikke det var to typer.. :-/

Skrevet

Jeg har brukt begge typene, og de skal være glatte begge to. Ingen klumper og slikt.

Skrevet

Kanskje den er gammel da...

Var på salg på blivakker.no til 99 kr og det er jo ganske billig.. Mulig det var noen gamle produkter de solgte unna..

Men hva er egentlig forskjell på de to typene? Trodde det bare var en type jeg.

Skrevet

Deep penetrating... (den du har) har mer proteiener i seg enn den andre og skal bygge opp håret mer. Den er veldig god, men jeg liker den andre typen best. Håret blir veldig mykt av den.

Jeg tror klumpene kommer av at flaskene ikke har blitt riktig oppbevart og transportert. Feks for store temperaturforskjeller.

Skrevet

Er nok mulig det ja.. Tusen takk for svar! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...