Medicus Trondheim Skrevet 18. mars 2011 #1 Skrevet 18. mars 2011 Jeg skal insemineres på Mandag 21. Mars. Hadde vært fint å delt tanker med flere i samme situasjon :-)
maya123 Skrevet 18. mars 2011 #2 Skrevet 18. mars 2011 Så gøy! Vi skal til konsultasjon torsdag 24.mars på Medicus, og min kone (som skal insemineres) venter mens veldig snart, så vi håper at vi får insemineres på den syklusen, så da blir d vel månedskifte mars/april om alt kommer når det skal Lykke til!
*bøllefrø* ♥gravid♥ Skrevet 18. mars 2011 #3 Skrevet 18. mars 2011 Jeg skal insemineres imorgon for andre gang på Haugesund Fertillitetsklinikk.
Medicus Trondheim Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 18. mars 2011 Det blir spennende. Jeg tror at jeg er den første som får inseminasjon med donorsæd på Medicus. De har jo nettopp fått dette i gang. Håper at vi lykkes begge to :-)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2011 #5 Skrevet 18. mars 2011 Har du fått hormon stimulering? Lykke til. Håper det blir full klaff :-)
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #6 Skrevet 19. mars 2011 Jeg og kjæresten min reiser i natt, og jeg skal insemineres for aller første gang på storkklinikken imorgen klokken ti! vi er så spente!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #7 Skrevet 19. mars 2011 Så spennende. Men hvorfor reiser dere til Danmark?
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #8 Skrevet 19. mars 2011 fordi det virker veldig fint, profft og ingen ventetid!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2011 #9 Skrevet 19. mars 2011 Bra! Håper dere lykkes :-) håper jeg også lykked. Satte eggløsnings sprøyte kl 11 i dag :-)
sandramedhjertetihånden Skrevet 21. mars 2011 #10 Skrevet 21. mars 2011 det er meg som var anonym, skjønner jeg må vise nicket! det var en veldig fin opplevelse igår på stork. så nå er det bare å vente. mulig vi kom dit litt for sent. jeg er så spent at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg:)
mummrik Skrevet 21. mars 2011 #11 Skrevet 21. mars 2011 Lykke til sandra....! Jeg ble inseminert 8. mars og har testedag i morgen, men i går fikk jeg brun spotting og negativ test så langt, så tror ikke dette har gått veien. Jeg tror kanskje jeg var der litt for tidlig. Når ble du inseminert i forhold til positiv EL? Sett deg gjerne opp på testelisten for april.;o) Jeg har erfart at dette har vært de lengste 14 dagene i mitt liv, og man går rundt å kjenne på alle mulige graviditetssymptomer. Jeg var også på Stork. Lykke til!
sandramedhjertetihånden Skrevet 21. mars 2011 #12 Skrevet 21. mars 2011 oj mummrik, det er spennende, du kan vel ha brun spotting og likevel være gravid? krysser fingre for deg! jeg hadde positiv EL lørdag tidlig morgen, og ble inseminert klokka 10 igår. jordmor sa vi burde komme tidligere neste gang, men at det kunne gå siden jeg er så ung (29). ikke vet jeg. det er vanskelig å komme seg fort nok til køben, selv om vi bor i oslo. de stenger tidligere på lørdager, så hadde ikke rukket den dagen uansett da. men man begynner jo å spekulere. lykke til du og, ser også for meg at dette blir de lengste 14 dagene så langt i mitt liv
mummrik Skrevet 21. mars 2011 #13 Skrevet 21. mars 2011 Sandra....: Ja, håpet er vel ikke heeelt ute, men fikk veldig hodepine i natt - noe som er vanlig for meg når mensen kommer. I dag er det mer lyserosa det som kommer (beklager detaljer). Ringte Stork i dag og de mente jeg likevel skal teste i morgen som er testdag, og kanskje i overimorgen også. Jeg fikk positiv EL-test tirsdag morgen 8. mars og ble inseminsert samme dag kl 1600. Jeg tenker at det kanskje kan ha vært litt tidlig, så sånn sett kan det jo klaffe bedre for deg??!
addaadda Skrevet 21. mars 2011 #14 Skrevet 21. mars 2011 hei Mummrik!! Ville bare si Lykke til. Jeg hadde brun utflod og litt blod faktisk dagen før testdag, Mistet håpet helt, men så kom det ikke mer og da jeg testet dagen etterpå var det blå strek. er nå 34 uker på vei. Driver å bygger rede om dagen, det er så spennende. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #15 Skrevet 21. mars 2011 Jeg ble insaminert kl 13.30 i går. Hadde 3 modne egg. I dag opplevde jeg å ha friskt blod i blankt utflodslim. Har aldri hatt dette. Tror dere at det er et godt tegn?
mummrik Skrevet 21. mars 2011 #16 Skrevet 21. mars 2011 Nei, er det sant addaadda? Nå lysnet håpet litt igjen, men hodepinen er dessverre et godt kjennetegn på mens hos meg. Får smøre meg med tålmodighet en dag eller to til da. Spottingen har faktisk stoppet litt opp i dag...hm...
ønsker75 Skrevet 21. mars 2011 #17 Skrevet 21. mars 2011 Jeg ble inseminert 39 timer etter positivt eggløsningstest. Trodde jeg kom alt for sent. 13 dager senere testet jeg positivt :-) Lykke til :-)
ønsker75 Skrevet 21. mars 2011 #18 Skrevet 21. mars 2011 Jeg ble inseminert 39 timer etter positivt eggløsningstest. Trodde jeg kom alt for sent. 13 dager senere testet jeg positivt :-) Lykke til :-)
sandramedhjertetihånden Skrevet 21. mars 2011 #19 Skrevet 21. mars 2011 gjorde du ønsker75? det er veldig godt å høre! sitter her og bekymrer meg vettu:) og føler på meg at det ikke gikk. men man kan jo ikke føle sånt, må jo bare vente. men det er jo lettere sagt enn gjort. skulle ønske jeg kunne hoppe over livet de neste 14 dagene!
ønsker75 Skrevet 21. mars 2011 #20 Skrevet 21. mars 2011 sandramedhjertetihånden: Kjenner meg utrolig godt igjen :-) Hadde de samme tankene som deg. Samtidig forsøkte jeg å finne symptomer hele tiden. Jeg var litt mer positiv de siste dagene før testdagen men var redd for å bli skuffet igjen. Prøv og tenke positivt, jeg tror timingen din var perfekt :-) Slapp av og gjør hyggelige ting :-) Når du tester positivt får du nye ting å bekymre deg for... :-)
sandramedhjertetihånden Skrevet 21. mars 2011 #21 Skrevet 21. mars 2011 ønsker75: du har rett, jeg MÅ prøve å tenke postitivt og slappe av:) det er bare så vanskelig! håper du har rett og at timingen var perfekt! tusen takk for snille ord, det hjelper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå