Gå til innhold

Beklager detaljer, men lurer veldig :-/

Anbefalte innlegg

Er det normalt at livmoren er veldig stor så tidlig?

Når vi skal ha sex blir mannen min "dytta" ut igjen og noen ganger har jeg så vondt at vi må avbryte for det føles ut som han dytter til noe.

Igår når han stakk inn fingeren kunne han kjenne en åpning sa han. Hva skjer?? Er dette normalt?

Unnskyld detaljer :S

Termin 26. oktober

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143033184-beklager-detaljer-men-lurer-veldig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei vil ikke skremme deg, men dette hørtes merkelig ut. jeg ville gått til gynekolog og bedt om GU. Jeg er gravid for tredje gang, har aldri opplevd at livmor kommer ned i skjeden. Kan høres slik ut på beskrivelsen din. Skal ikke være noen åpning mellom skjeden og livmor nå. Livmorhalsen skal være tett når man er gravid.

Annonse

Annonse

Har vært på daglegevakta, men kan ikke si jeg ble så veldig beroliga egentlig ...

Det ble tatt GU etter masse spørsmål og da sa ho at ho ikke så noe uvanlig eller følte noe uvanlig.

Etterpå sa hun at ho hadde ikke så veldig peiling på GU så hvis det ikke ble bedre skulle jeg ringe gynekolog. Jeg ble ikke henvist til UL eller noe så sitter her og føler meg ganske rådvill ... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...