Goodbye Kitty Skrevet 18. mars 2011 #1 Skrevet 18. mars 2011 Verker nederst i ryggen på høyre side.. Vondt å ligge. Er 5 uker på vei ca. Nå skal det sies atjeg sliter mye med muskulaturen til vanlig, og begynte tidlig med bekkenløsning forrige svangerskap.. Har dere det?
Cryst@l Skrevet 18. mars 2011 #2 Skrevet 18. mars 2011 Jeg sliter med begge sidene pluss midten. Legen mente det var mer muskulært enn bekkenet. Jeg får vondt hvis jeg sitter lenge rett opp og ned på en stol eller hvis jeg går for mye.. halter til slutt og det er kjempe vondt. klarer ikke ligge på sidene eller helt flat med ryggen..
annesmil Skrevet 19. mars 2011 #3 Skrevet 19. mars 2011 Mitt første symptom på at jeg var gravid, var at jeg begynte å få vondt i bekkenet... Hadde tidlig bekkenløsning i 1 svangerskap så kjente igjen smertene. Jeg er i 6 uke nå og har allerede problemer, tror jeg trigget det litt også med ett mislykket forsøk på å trene Zumba, var visst veldig dumt om man har bekken plager... Så det blir noe fysio på meg en gang i uka fremover. Så klarer jeg forhåpentligvis å holde det i sjakk! Men lurer jo fælt på hva jeg skal si på jobb, jeg liker ikke å lyve direkte til noen. Men har heller ikke lyst å fortelle noe ennå. Skal jeg få fri med lønn må jeg skrive i timelistene at det pga svangerskap, skal jeg bare til "vanlig fysio" time må jeg ta det som avspassering... Hm, tenke tenke... Lykke til, begynn på fysio og tenk positivt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå