Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det lurer jeg på..

Tenker å fryse små porsjoner, slike som er enkle å ta opp til grøt osv. Har sånne beger fra Avent, men finnes det ikke noe jeg kan bruke som ikke tar så stor plass? de rommer jo 200ml, og hvis jeg vil fryse i porsjoner på 50 ml f.eks., blir frysen fort full!

har hørt om noen som fryser i isbitstr., bruker dere da poser, eller sånne brett? Hva har dere evt. over brettene? Er jo ikke bra at melken ligger eksponert?

Idiotisk spm., men jeg finnes ikke så veldig kreativ..

Går det f.eks., an å bruke sånne små barnematglass? Er de tette nok?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg putter avent begerene rett i fryseren, men som du sier så tar de ganske stor plass. Men jeg ser vel for meg at du fint kan helle melka over i sånne isbitposer..

Skrevet

Du kan fint fryse i barnematglass, kok de først.

Medela har fryseposer, vet ikke hvor store de er.

Skrevet

Går fint an å bruke isbitbrett, og flytte dem over i en annen større boks med lokk når de er frosset. Har ikke prøvd pose, men det er sikkert greit det og. Men der må man kanskje knyte dem forsiktig for å åpne og fylle mer på senere, klarer vel ikke å fylle en hel pose på en pumping vil jeg tro? :o)

Skrevet

Medela har geniale fryseposer. 150 ml tror jeg de er. men har du mindre, så blir det bare det... altså den tar ikke større plass enn den melken du har ;)

Skrevet

Hei:)

Jeg brukte isbitposer, kun en pumping pr pose.

Knyt den(så langt opp som melka er) og skriv på dato, fungerte utmerket :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...