A_K Skrevet 18. mars 2011 #1 Skrevet 18. mars 2011 Hei Et litt utenomvanlig spørsmål- plages noen av dere med utflod? Jeg er i uke 33 nå, og siste par ukene har jeg hatt en del lys slimete utflod, såpass at jeg trenger truseinnlegg... Er dette unormalt? Kan det være slimproppen? Noen andre?
sisten Skrevet 18. mars 2011 #2 Skrevet 18. mars 2011 Økt og tykkere utflod på slutten er helt normalt:0) har det slikt jeg også, men håper det er modningstegn da:0))
babybel Skrevet 18. mars 2011 #3 Skrevet 18. mars 2011 Hei. Det er normalt med økende utflod. Slimproppen har gått rett før fødselen med med begge de forrige gangene. Den kan selvfølgelig gå en god stund før også, men den kan ikke tas feil av, den er i en hel del, hard som voks og inneholder ofte blod. Den kommer ikke ut som litt og litt slim. Tror du vil merke det om den går.
ønsker2 Skrevet 18. mars 2011 #4 Skrevet 18. mars 2011 Jeg har hatt mye utflod gjennom hele sv.skapet =) Det er helt normalt. Er 14 dager unna UL termin i dag og har skikkelig tykk utflod. Brukt truseinnlegg gjennom hele sv.skapet jeg. Er nok ganske normalt =)
tina 79:) Skrevet 18. mars 2011 #5 Skrevet 18. mars 2011 Helt normalt! Noen ganger er den så tyntflytende at jeg blir skikkelig våt også. Bind og truseinnlegg er obligatorisk om dagen. Jeg hadde det forrige sv.sk også, og da trodde jeg det var vannet som var i ferd med å gå... det var det da ikke, bare masse kjip utflod...;S
Gjest Skrevet 18. mars 2011 #6 Skrevet 18. mars 2011 Er helt normalt, og slimproppen er det ikke. Den er mere blodig. Jeg også må bruke truseinlegg ellers er jeg kliss våt tvers igjennom alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå