chicka_85. Skrevet 18. mars 2011 #1 Skrevet 18. mars 2011 MEN det virker som mini trives alt for godt inni der til å komme ut Satser alt på fullmånen imorgen! Ut å danse i måneskinnet! HA HA
Samimagen Skrevet 18. mars 2011 #2 Skrevet 18. mars 2011 Hei Chicka, eg er to dager på overtid (UL termin) og 11 dager etter mensterminen min..... huff dette er bare helt j........!! Vil ha bebbis NÅ ! Mine fødsler har gått ganske ok, så prøver meg på "naturell" denne gangen også Masse lykke til!!!
Mor til Lucas, venter på Luna Skrevet 18. mars 2011 #3 Skrevet 18. mars 2011 Jeg er i uke 41 i dag. Har dere noen tegn på at noe er på gang da? Jeg går og tolker alt som skjer med kroppen, men som sist gang kommer det vel mer som lyn fra klar himmel. Fullmånen gjør nok susen! ;-)
Roselille Skrevet 18. mars 2011 #4 Skrevet 18. mars 2011 Grattis,da er du snart i mål...så herlig...har 5 dager til termin, og satser på å danse i fullmåne skinnet jeg også....=)
babybel Skrevet 18. mars 2011 #5 Skrevet 18. mars 2011 Heldig:) Og lykke til. Jeg har født to ganger på fullmåne før...
chicka_85. Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 18. mars 2011 ble strippet igår og fikk masse akupunktur, så idag har jeg mensmurringer og farget utflod Håper at det er noe pågang og at jeg slipper å gå så lenge overtid! Lykke til alle medgravide Snart er vi i mål!
Samimagen Skrevet 18. mars 2011 #7 Skrevet 18. mars 2011 Godt er det!!! Er SÅÅÅÅÅÅ lei alt maset fra alle kjendte og ukjendte!! Huff går du her fortsatt!! NEI HAR BARE EN MEIDISNBALL I MAGEN hehehehhehe .. noen som ringte i går kveld kl 22 og kl 08.00 i dag tidlig! Aaaarg !! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå