Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #1 Del Skrevet 17. mars 2011 Hei Vært medlem her nå i snart tre år. Jeg reagerer på to ting her og lurte på om dere kan fortelle meg hvorfor det er sånn... 1; av og til er det noen innlegg som er veldig krasse som svar til folk i en sårbar situasjon. noen ganger, ikke ofte, blir disse slettet av en moderator. Men bare etter de faktisk kan ha gjort skade. Jeg skjønner at dere ikke sitter foran dataen 24 timer i døgnet for å passe på alt sammen, men hvorfor sletter dere ikke flere av de ordentlige krasse meldingene? Og er det mulig at dere kan skrive sånn som , meelding slettet for grovhet eller lignende? Bare for å få forklaring til den som evt har skrevet meldingene? 2; noen ganger lager jeg svar på innlegg, men når jeg endelig er ferdig å skrive og har fått ut det jeg har på hjertet, får jeg opp en nettside med at internett explorer ikke kunne finne et eller annet på siden deres, så svaret blir ikke lagt inn. Når jeg kommer tilbake til siden endelig, er hele svaret jeg skrev vekk. Syns det er litt trasig når jeg gjerne har brukt 5 og 10 min på et langt innlegg som er ment som gode råd og sånn, og lurer på om dere hvet hvorfor det er sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moderator-IS Skrevet 26. mars 2011 #2 Del Skrevet 26. mars 2011 Hei der:-) Takk for din kommentar. For det første, så kan jeg begynne med det siste du skriver. Det må selvfølgelig være veldig frustrerende for deg at ikke dine innlegg blir lagt inn eller bare forsvinner. Hadde jeg vært deg så hadde jeg helt enkelt testet en annen web-leser enn internet explorerer. Her hos oss bruker vi alltid Firefox og dette problemet som du nevner oppstår ikke hos oss. Du kan laste ned denne på www.getfirefox.com Det er meget beklagelig at vi ikke får luket ut ufine kommentarer og innlegg som er sårende for andre. Det er egentlig litt rart at noe som er ment som et hjelpeverktøy for foreldrer og et hyggelig møtested er å fullt av mennesker som bare vil trolle og hetse andre. dette gjerne inne på anonym forumet. Men du skal vite det at vi jobber med en løsning som skal hjelpe oss i denne saken. Vi vil på sikt kunne sperre ute medlemmer som oppfører seg krenkende mot sine medmennesker. Det er jo viktig og huske på at vi er mennesker som sitter bak hvert innlegg som blir lagt ut på forumet. Hva hensikten er med å gjøre andre lei seg i en allerede frustrerende kanskje til og med ny situasjon for mange. Mange har heller ingen svigermor eller mamma som de kan prate med og da søker de hjelp hos alle som har erfaring; andre mødrer. Her! Det er et godt spørsmål. Når dere deltar i tråder der det kommer opp kommentarer som ikke er ok, er det til enorm hjelp for oss om dere tipser de inn til oss. Grunnen til at noen innlegg forsvinner uten kommentar er for at vi har to verktøy som hjelper oss å fjerne kommentarer, det der bare kommentarene forsvinner "sporløst" er det enkleste og bruke når det er flere kommentarer som skal bort. Håper dette var litt svar på spørsmålene dine iallefall? Med vennlig Hilsen Moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #3 Del Skrevet 26. mars 2011 Det er nok ikke så enkelt at Firefox er løsningen på problemet. Har like store problemer om en bruker det. Om en fortsatt vil være aktiv på dette forumet, er nok den beste løsningen å gjøre det til en vane å kopiere innlegget før en lagrer det. Da kan en enkelt legge det inn på nytt uten å måtte skrive alt om igjen. Burde ikke væe nødvendig, men så lenge som disse problemene har vart så er det ikke så mye annet å gjøre ser det ut til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 2. april 2011 #4 Del Skrevet 2. april 2011 Jeg bruker Firefox, og opplever stadig at svarene jeg skriver på diverse innlegg ikke kommer med. På hovedsiden står det gjerne at et innlegg har 5 svar, så viser bare ett av dem. I tillegg hender det at forumet forsvinner og jeg får bare en feilmld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå