lillemya90 Skrevet 17. mars 2011 #1 Skrevet 17. mars 2011 Hadde EL for 3-4 dager siden, Føler meg litt uggen idag:O -Murring (stikking) I livmor -varm (veldig) -trøtt (mer enn normalt) - Rar Utflod (sorry for detaljer) men ser ut som krem/melk :S - Luft i magen.. ++ Kan man få graviditets så tidlig etter EL?? er ikke så sikker på sånne ting derfor spør eg dere:) <3
julebaby<3 Skrevet 17. mars 2011 #2 Skrevet 17. mars 2011 Hva mner du med få? hos legen tenker du? Synes du bør vente å se om mensen om kommer, eller hvertfall med å ta testen den dagen du forventer mens. eller ett par dager etter. Men vis du ikke klarer å vente ;) så kan Clearblue finne ut om du er gravid 3-4 dager før forventet mens:) Lykke til!
lillemya90 Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2011 Tihi *flau* mente graviditetstegn ^^,
julebaby<3 Skrevet 21. mars 2011 #4 Skrevet 21. mars 2011 Ja, jeg tror faktisk noen kan få tegn så tidlig! Er hvertfall mange som mener de har merket det tidlig:)
lillemya90 Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2011 10 dager etter EL.. enda likens:S bare litt ømmere pupper
Silja81 Skrevet 24. mars 2011 #6 Skrevet 24. mars 2011 Hei, Jeg hadde EL for 4 dager siden. Har fått utfloden du snakker om. Vil også veldig gjerne vite om det er bra eller dårlig...
prinsesse08+lillebaby12? Skrevet 25. mars 2011 #7 Skrevet 25. mars 2011 Men clearblue sine tester så sier de jo at du kan teste 7 dager etter befruktning? Stemmer det?
lillemya90 Skrevet 26. mars 2011 Forfatter #8 Skrevet 26. mars 2011 13 dager etter EL Brystene ( mer nipplene) er blitt ømmere, de er sånn at eg ikke kan ligge på mag å sove -.- ligge på mag er jo den beste sove stilingen huffa meg.. får ikke sove om nettene heller lenger ( ligget våken to netter på rad) men får sove som en stein på dagen etter jobb....er veldig sliten men plutselig blir eg full av energi! ingen utflod lenger, helt tørt? hva skjer? prinsesse08+lillebaby12? : er ikke så sikker på det der med CB.. husker ikke....er leenge siden eg tok en test:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå