Gå til innhold

Hva gav dere i 1års gave? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hopper inn fra Småtroll 0-1.. Og her nærmer 1årsdagen seg. Og jeg kommer ikke på en eneste gave. Vil jo gjerne gi han noe, men kommer ikke på noe. Haha, skulle kjøpe bilsete, men det må han få senere da babysetet passer fortsatt og han er ikke over 9kg. :P

Så da lurer jeg på hva dere gav? Litt koslig å høre hva andre gav, eller ønsket seg på vegne av barnet.

Vi har ønsket uteleker og sånt, så da får vi nok det av andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte en brio gåvogn

Vi ønsket oss leker og ulltøy. Vi fikk mye Duplo :)

Skrevet

Vi kjøpte Ikea lekekjøkken.

Ønsket oss bøker fra andre.

Skrevet

Kjøpte ingenting. Han skal få nye ting til rommet nå i løpet av sommeren, og det blir da bursdagsgave (på lang etterskudd) Men spiller ingen rolle, han skjønte ikke så mye ut av det, og fikk så mange andre gaver :)

Skrevet

Vi har så masse ting etter storesøsteren hennes som er 2 år eldre, så grubla lenge på det sammme. En gåbil hadde vi derimot ikke, så det kjøpte vi.(Ole Brumm, i ekte plastikk!) Den har vært en stor suksess, hun elsker den! (og storesøster også, de sloss nesten om den)

http://www.br.no/MERKER/DISNEY/OLE%20BRUMM%20Pop'N'See%20g%C3%A5bil.aspx?id=610918&vid=116431

Vår er grønn og ikke blå, men ellers er det samme bilen.

Skrevet

Duplo og gåbil\vogn var jo lurt. Tenker at det er gaver som kan bli mye brukt. :)

Men er ikke Duplo veldig smått? Finner kun sånne legoduplo greier fra 2-4år.

Skrevet

Det finnes mange duplosett fra 1,5år og det er ikke noe problem for en 1åring, men noe bygging med klossene blir det kanskje ikke enda. Det er det iallefall ikke her i huset.

Skrevet

Vi kjøpte en bil til å sitte på + duplo lego.

Begge deler falt i smak :)

Skrevet

Guttungen fikk trehjulsykkel av meg og en lekebil. Av de andre fikk han masse klær, Brio Bankebrett, duplo, en diger bamsehund.

Når han snart fyller 2 skal han få møbler og ny seng på rommet.

Skrevet

Straks 1årsdag her også :)

Av oss får han 3hjulsykkel og årskort på lekeland.

Sykkelen er nok mer til fremtidig bruk, men det gjør ikke noe.

Vi har tenkt forholdsvis langsiktig i gaveønskene hos andre også.

Deler til briotog, duplo, sykkelhjelm, smykker er det jeg kommer på nå. Ja, så vet jeg at han får ei tskje av foreldrene mine i sølv. Det vil han få til hver bursdag og jul i gave frem til han blir voksen og det hele blir til et sett :)) Veldig kjekt!!

Det er liksom ikke noe han trenger akkurat nå.

Bortsett fra klær. Er på tide med fornying av garderoben et hakk eller to opp i str. Men det vil jkeg gjøre selv :D

Skrevet

Tusen takk for nyttig tråd. Lurte på hva jeg skulle gi sønnen min som blir 1 år om litt under 2 uker, og nå fant jeg akkurat ut at jeg skal kjøpe gåbil. At jeg ikke har tenkt på det før. Tror han kommer til å bli strålende fornøyd:-)

Skrevet

Jenta mi er akkurat ett år, og har flyttet rundt på Hello Kitty-byggeklosser i noen måneder (tror de er som Duplo, bare i pastellfarger :-)

I dag skulle hun prøve og sette to oppå hverandre, og hun klarte det såvidt et par ganger. Men oftest prøvde hun å sette dem skjevt på og ble veldig frustrert og gråt.

Det var morsomt å se på denne langvarige prøvingen, men jeg får også litt dårlig samvittighet, fordi det kanskje var for tidlig å leke så mye med klossene.

Skrevet

Han fikk bilsete (måtte jo ha likevel), morgenkåpe til babysvømmingen og akebrett med plass til 2 på (var fortsatt snø da).

Skrevet

Vi ville gi noe som han kunne kose seg med hver dag i lang tid, så her ble det sanserom... Det har gitt oss mye kos og mange fine stunder :o)

Skrevet

Gutten vår fikk Smart Trike Trehjulssykkel av oss(kjøpt på toys r us). Sånn med stang vi foreldre kan styre og skyve sykkelen med, og med to pedalder som han vokser med, samt babysete som det går an å ta bort når han blir større. Veldig godt fornøyde :) Gutten sitter stolt som en hane i den. Ellers fikk han en sånn massey-traktor til å sitte på av onkelen sin, og klær, litt leker, penger osv. av andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...