Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere,

jenta mi er 5 1/2 mnd. og få litt grøt her om dagen. Hadde gjerne gitt ho litt vann i tillegg.

Kjøpte tuttekopp fra avent og tommy tippie (skrives det sånn?). Men etter noen dager med øving har ho ikke skjønnt hvordan ho skal drikke av disse enda!?

Må jo si, at de koppene er egentlig fra 6 mnds. alder, men tenkte de to uker gjør kanskje ikke noe... :)

Letter etter en tuttekopp som er myk (mundstykke). Alle jeg ser ute i butikkene er bare av hard plast. Den fra tommy tippie er litt mykere da, men tenkte det blir lettere for skatten min med en som er enda mykere.

Noen som kan anbefale noe??? Hvor få man kjøpt de i så fall?

Takk for hjelp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nuk har tutekopp med myk tupp, vi kjøpte den på Baby Comfort. Det var den første koppen eldstejenta vår klarte å drikke av, etter at vi hadde prøvd diverse kopper i et par mndr. Men hun tok verken smokk eller flaske heller, så hun var nok ikke av de enkleste babyene på det området.

Skrevet

Sier meg enig i Nuk(Learning Bottle).

Den er å få kjøpt i de fleste babyutstyrsbutikker(Baby Comfort er forresten en butikk som kun er i Ålesund, Molde og Kr.sund) og noen lekebutikker.

Skrevet

Hei hei:)

Vil på det varmeste anbefale Tupperware sin tutekopp, den er myk i tuten.... Foreløpig den eneste tutekoppen sønnen min klarer å drikke av!! Og han er straks 7 mnd....Den er litt dyrere enn andre kopper, men for vår del har den vært verdt pengene:)

Skrevet

Slenger meg med på tupperware her. Den er fantastisk og storfavoritt her i huset også. Min datter skjønte heller ikke noe av tommy tippie i starten og da var tupperware genial. Det som er med de andre er at de må suge fra de, mens på tupperware holder det at de klemmer tuten med lepper/gommer så åpner den seg. Du kan ta ut den sugemekanismen i lokkdelen på tommy tippie også, da vil det renne rett ut, også når barnet holder koppen på hodet så da må man passe litt mer på! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...