Mangosorbet Skrevet 17. mars 2011 #1 Skrevet 17. mars 2011 Jeg holder på med etterutdanning og ser for meg å ta et år på deltid 2011/2012. Har termin oktober/november. Dette er første gang jeg er gravid, så jeg vet lite om hvordan tiden fremover vil være. Hva skjer hvis jeg blir sykemeldt siste del av svangerskapet, vil jeg kunne gå på samlinger hvis jeg orker? Er det helt urealistisk å tro at jeg vil klare å studere med en ny liten baby?
icaa Skrevet 17. mars 2011 #2 Skrevet 17. mars 2011 Etter erfaring med mitt første barn, var det veeeldig hektisk i starten dvs. fram til 3 -4 mnd. Eg rakk nesten ikkje eta, dusje eller ut av leiligheten uten dattera mi,. Pupp, sove, bleie, pupp, bleie, vondt i magen, bæring, prate med og synge for. Men det er sjølvsagt indidviduelt, men kanskje noko ambisiøst:)
Endeligtobarnsmamma Skrevet 18. mars 2011 #3 Skrevet 18. mars 2011 Det går, men jeg vil ikke anbefale det. Jeg fikk en datter i februar og hadde eksamen i juni samme år. Kjenner innimellom på at jeg skulle ønske jeg hadde hatt denne første tiden KUN til å konsentrere meg om babyen og ikke måttet lese og gjøre oppgaver i tillegg.....
Mangosorbet Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2011 Takk for tilbakemeldinger. Det kan nok bli litt mye ja. Det haster jo ikke heller. Tror nok at det blir til at jeg utsetter det et år. Kan heller studere når jeg må jobbe deltid etter permisjonen pga manglende barnehageplass. (er helt overbevist om at det blir problemer med barnehage før h*n blir nesten 2 år.)
Miwii Skrevet 19. mars 2011 #5 Skrevet 19. mars 2011 Hei Mangosorbet. Eg starta på vidareutdanning når eldstemann var 4 mnd, det var på deltid og det gjekk veldig bra. Det skal seiast at han sov heile natta omtrent frå starten.. Det er sjølvsagt noko anna å studere fulltid frå babyen er bitte liten, og når du ikkje veit korleis kvardagen skal bli. Lykke til med det du måtte bestemme deg for!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå