*megan med magen* Skrevet 17. mars 2011 #1 Skrevet 17. mars 2011 er tredjegangsfødende og har hatt en dag med ekstremt mye kynnere, ikke noe regelessig, men jeg kjenner de godt. Er sent i uke 35 nå, mange andre som har det likt? syns det er LITT tidelig med fødsel nå...
mamma til Armand & Even Skrevet 17. mars 2011 #2 Skrevet 17. mars 2011 Jeg har mye kynnere idag. jeg har vært på laaaaaang tur idag. da jeg kom hjem startet kynnere. magen min blir veldig hard og ubehagelig. for 2 uker siden jeg har vært også på lang tur og jeg har fått masse kynner etterpå. jeg tror jeg skal ta det iltt med ro nå og slutter å gå på tur (: jeg er i uke 35 .
LykkeligmedBabY Skrevet 18. mars 2011 #3 Skrevet 18. mars 2011 Ja jeg har hatt masse kynnere i går og i natt jeg...våknet av de. Håper de avtar litt.
<3 lille spire i magen <3 Skrevet 18. mars 2011 #4 Skrevet 18. mars 2011 Har og slite me myyye kynnere hver dag den siste uka.. Vonde mens smerter og tak i ryggen.. Men ingenting er regelmessig, så må nok bare takle de som en del av prossessen men de kommer me en gang en gjør noe ja gå tur kan e bare glemme for da ligge e rett ut resten a dagen.. Alt vi ska gjennom for disse små søte våre Håper alt e bra me dere andre idag jenter Er forresten 35 +2 jeg
prøverigjen:) Skrevet 18. mars 2011 #5 Skrevet 18. mars 2011 mye kynnere her og... er i uke 32. fikk litt dårlig tid her for et par timer siden og måtte gå litt fort, da kom det kynnere som ikke gav seg på over en time, ganske ubehagelig, kjennte det i ryggen også. ble nesten litt redd for at det var en fødsel på gang.. ga seg ikke før jeg fikk lagt meg nedpå når jeg kom hjem... får kynnere somoftest ved anstregelser, el.stress men pleier ikke vare så lenge som i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå