lykkelig79mod Skrevet 17. mars 2011 #1 Skrevet 17. mars 2011 Ikke så spennende og delikat detalj, men kan iallfall spare en for litt ubehag Jeg har begynt med laktulose nå, slik at jeg ikke skal få problemer med hard og vond avføring (trenger ikke å være særlig hard heller, for at det skal bli ubehaglig å gå på do etter fødsel) når jeg har født Et tips jeg veldig gjerne ville hatt i forkant av min 1 fødsel
LykkeligmedBabY Skrevet 18. mars 2011 #2 Skrevet 18. mars 2011 Jeg har gjort det samme som deg faktisk, også smøre med olje der nede. Det gjorde jeg sist og revnet ikke i det hele tatt!!
Hjåblom Skrevet 18. mars 2011 #3 Skrevet 18. mars 2011 Godt med slike tips FØR man får problemer. Jeg har fått et tips fra en venninne som drakk Duphalac etter fødsel for å forebygge hard mage. Dette fungerte visst superbra! Dette skulle jeg GJERNE ha visst etter forrige fødsel... Når jeg går ut i perm nå skal jeg ta en tur innom apoteket og kjøpe både ting til babyen men også slike ting til meg selv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå