Kicam Skrevet 17. mars 2011 #1 Skrevet 17. mars 2011 Hei! Jeg har nå hatt min første runde med pergo, og jeg merket for første gang at jeg hadde el:) men i dagene etterpå har jeg hatt så sinnsykt ømme brystvorter og jeg har noe som ligner på mensmurringer og smÅstikk i underlivet..det strekker også litt bak i korsryggen Er dette pga pergoen eller kAn jeg faktisk være gravid? jeg er nå på 5dpo, og jeg dør etter noen tilbakemeldinger fra dere:) så håper dere svarer meg, hadde vært utrolig snilt:)
PetraAmanda Skrevet 20. mars 2011 #2 Skrevet 20. mars 2011 Ja og ja, det kan være pergoen og det kan være at du er gravid bare å smøre seg med tolmodighet altså
Kicam Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2011 Hehe, det er lett og si men ikke bare bare i praksis;) Men takk for svar:D
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 22. mars 2011 #4 Skrevet 22. mars 2011 Hei:) eg har vert selv igjennom opp til flere pergo kurer me mangen ulike tegn til graviditet, følte min første el eg og når eg gikk på de. spennende men lite kjekt me alle følelsene når du får håpe opp av et spor av å kanskje være gravid åsså gikk de ikke igjen:/ De eg vil frem til:) ikke ha håpe oppe enda. du kan risikere å bli skuffet. Men forstår godt at du håper:)
Kicam Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2011 Tusen takk for svar:) Ja, huff. det er ikke lett dette her, prøver å tøyle håpet, men er så vanskelig! Vet hvertfall det at jeg blir sinnsykt skuffa denne første runden, men da lærer jeg kanskje at jeg ikke skal ha forhåpninger før jeg ser den etterlengtede streken:p Men tusen takk for svar, er godt å høre det fra andre også. Da blir det litt lettere å skjerpe seg:)
Fauna00 Skrevet 2. april 2011 #6 Skrevet 2. april 2011 Jeg hadde akkurat de samme symptomene som deg første runden og jeg var gravid :-) men jeg mistet i uke 9 og nå venter jeg på neste el... Du har kanskje testet nå?
Kicam Skrevet 4. april 2011 Forfatter #7 Skrevet 4. april 2011 Takk for svar:) Nei, jeg var dessverre ikke gravid.. men har el til helga igjen nå, så da håper jeg det klaffer da.. og jeg har lært at jeg ikke skal ha noen forhåpninger før jeg faktisk kan se to streker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå