Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 17. mars 2011 #1 Skrevet 17. mars 2011 Hvordan er det med dere andre damer, nyter dere alkohol i prøveperioden? Jeg hadde positiv el test i går, og skal på fest på lørdag...hadde dere ville drukket? OM egget skulle feste seg, så har det vel uansett ingen forbindelse som gjør at alkohol er skadelig..eller....??
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 17. mars 2011 #3 Skrevet 17. mars 2011 Drikk og ha det skøy. Jeg skal på fest på lørdag, skal ta en test for å se om jeg kan røre alkohol eller ikke selvfølgelig. men tror det blir fest på meg. Er ikke lengre så positiv på dette prøveriet, skjer jo aldri noe...
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 18. mars 2011 #5 Skrevet 18. mars 2011 Jeg tenker nok litt mer på alkoholinntaket mellom EL og TR, men er ikke totalavholds, nei. Brukte 5 år på førstemann, og kan jo ikke sette livet helt på vent i så lang tid. Vet vi ikke er så veldig fruktbare, så blir neppe napp sånn på momangen... Dessuten om spiren skulle bli skadet på et så tidlig stadium så vil det ikke bli noen varig skade. Enten går det bra eller så forsvinner bare spiren ut igjen. Det ideelle og anbefalte er selvfølgelig å holde seg helt unna i prøveperioden, men det er en avveining hver enkelt må ta.
snartmammatil4 Skrevet 18. mars 2011 #6 Skrevet 18. mars 2011 Som Tigerlise&Anton sier så går det vel bra ellers forsvinner spiren igjen. Det er vel ikke noen morkake så tidlig etter hva jeg vet hvertfall, men sjansen for SA øker med bare små mengder alkohol, og det er jo veldig dumt da. Kjipt å få SA og sitte igjen med skyldfølelse etterpå, om det var pga. de glassene med vin og om man kunne gjort noe annerledes. Jeg drikker ikke mellom EL og TR, det har jeg ikke gjort med noen av mine, for så viktig er d ik for meg å drikke at jeg risikerer at noe skal gå galt:) (Regner ikke med at de fleste føler det sånn, men er kanskje ikke alle som vet at det ikke skal så mye alkohol til for at sjangsen øker:)
Lille Ballerina Skrevet 18. mars 2011 #7 Skrevet 18. mars 2011 Ikke så lett dette - jeg skal på teambuilding helg med jobb midt i mellom EL og TR, og som noen sier her så vet man aldri hvor lang tid det kan ta - men igjen så vil man nok bli sittende igjen med bekymringen hvis spiren skulle sitte....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå