Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #1 Skrevet 17. mars 2011 i bhg. Vedkommende har betydd enormt mye for oss. Da gutten min startet der var han den eneste som forsto han. De har hatt et utrolig godt vennskap. Føler at ord blir fattige, men hadde tenkt å gi bla et bilde av gutten min, men klarer ikke å få ned noen ord. Takker for all hjelp.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #2 Skrevet 17. mars 2011 Tusen takk for at du har vært en trygg og god voksen for *guttens navn* i tiden dere har hatt sammen i barnehagen. Vi setter stor pris på den jobben du gjør. Vi ønsker deg lykke til videre og bare det beste for fremtiden. mvh
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #4 Skrevet 17. mars 2011 Veldig hyggelig å få et kort, men tror jeg ville spar meg for bildet... Det er jo en jobb for han og han vil nok ikke akkurat ha det hengende på veggen hjemme. Om 1 år er gutten din bare en i rekken og bildet er søplet f0r lengst. Sannsyligvis. Kjøp heller en blomst/sjokolade/flaske vin hvis du vil gi noe :-)
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2011 #5 Skrevet 17. mars 2011 Sannsynligvis ikke. Han har gått langt utenfor det han egentlig måtte i jobben. Dette er en ansatt foreldrene nærmest gråter over skal slutte. Han får vin også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå