Gå til innhold

Flere babyer som er varme på henda når de sover ute (selv uten votter)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min på 9 mnd sover ute hver dag. Det er ca. 2-4 grader ute. Har ikke på votter for hender og fingre er jo kjempe varme.

Ellers har jeg på ullundertøy og en tynn ulldress i vognposen. Lue og ullsokker. Men votter er faktisk ikke nødvendig da jeg har kjent på hendene hennes som hun drar over posen. De er super varmre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Storesøster i huset har aldri sovet ute med votter og hun har vel sovet ute nesten hver dag siden hun var liten baby. Nå er hun 17 mnd. Hun har vært kald på fingrene en eneste gang,ellers har hun aldri vært det. Hun sutter på fingrene, så hun nekter å ha på seg noe verken på ene eller andre hånda. Nå når hun har begynt i b-hage har hun akseptert å ha votter på unde lek. Det er hun jo nesten nødt til.

Men i vogna er det som regel lunt og godt, og når hun har sovnet legger vi bare et pledd over henne, godt opptil haka, som gjør det enda lunere rundt hender og ansikt på de kaldeste dagene. Ikke noe problem :)

Skrevet

Nå er jenta vår 3.5 mnd og vi har enda ikke brukt votter.

Hun sutter på hendene og drar koseteppet helt opp i nesen, så votter tror jeg hadde blitt skrik av rett å slett.

Når hun har ulldressen under i posen, så har jeg bare dratt den godt opp på hendene og sjekket at hun ikke har vært kald.

Og littegrann tåler de jo :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...